Magsjuka och influensa heeeela tiden..
Alltså, är det nåt fel på oss eller?? Denna vinterhalvår (även om det börjar bli vår nu...) har varit hemsk....vi har ta mig f*n inte varit friska mycket. Vi har vid två tillfällen haft influensa med jättehög feber, ont i kroppen och sånt som man får vid influensa. Sen har vi haft magsjuka tre omgångar nu. Vi har haft två och ikväll så kräktes min yngsta tjej igen....alltså magsjuka IGEN!! Hur är det möjligt! Börjar tro att det är nåt fel på oss.... Känns pinsamt att ringa skolan imorgon igen och säga att vi är sjuka. Tänk om dom inte tror på oss snart. Vi låg i influensa under hela påskhelgen, så vi har ju knappt hunnit blivit friska från den.
På jobbet kommer dom nog inte tro på mig mer, dom tvivlar redan.... Vad kan man göra för att inte bli sjuka hela tiden? Vi äter bra, kunde kanske äta lite mer grönsaker. Men vi äter grönsaker, fast vi är lite kräsna och kör mest med morötter, lök, majs och vitkål. Frukt äter vi varje dag...speciellt barnen, dom äter två nästan varje dag. Så vad gör vi för fel??