• mamamia

    Ont i bröstet i 2 veckor!

    Hej alla läsare. Jag skulle vilja fråga er en sak. Jag har haft ont i bröstet i ungefär 2 veckor. Det är bara på höger sida. Det jag tror är lungan men det sitter presis under bröstet(tutten). Jag har också haft ont när jag andas djupt. Jag hade detta besvär för 4-5 månader sedan,men då hade jag lunginflammation och det gjorde ont uppe i tutten. Men jag fick då Antibiotika. Jag har inte anträngt mig eller sånt. Men vad tror ni att det kan vara? Ville bara undra. Ska jag gå till Akuten?

  • Svar på tråden Ont i bröstet i 2 veckor!
  • Bullen2015

    Tycker du ska ringa sjukupplysningen... Men om jag ska gissa... Kan det vara någon sträckning? Vet att jag hade så för några år sedan... Men hade också ont i nacken... Var tvungen att tänka när jag skulle ur sängen tex... Det kunde hugga till ordentligt... För mig var det tror jag pga stress... Har du provat med två alvedon och en Ipren? Effektivt att få det mästa att slappna av... Men somsakt sjukupplysningen, dom är rätt bra :) Lycka till!!!

  • mamamia

    Jag har tagit lugn i typ 5 veckor. Men inget hjälper. Jag vet inte vad orsaken kan vara. Men jag tror att jag kommer ringa VC. Men tack för svaret :)

  • Bullen2015
    mamamia skrev 2015-04-21 17:55:06 följande:

    Jag har tagit lugn i typ 5 veckor. Men inget hjälper. Jag vet inte vad orsaken kan vara. Men jag tror att jag kommer ringa VC. Men tack för svaret :)


    Det låter bra :) man ska inte ha ont!!!

    Lycka till :)
Svar på tråden Ont i bröstet i 2 veckor!