• rebeeeckahhh

min man säger ofta att han vill se mig få flera kukar i mig

hej.

När jag och min man har sex kommer dom konstiga kommentarerna..
    att han vill se en till kuk i mig samtidigt som vi har sex.. att han skulle gilla att se de.
    vi har två barn och är gravid med nr 3.. 
    jag tänker så mycket på de han säger när vi har sex...

hur hade ni reagerat? 

• Svar på tråden min man säger ofta att han vill se mig få flera kukar i mig
  • Smarthuvud

Vad har barnen för relevans?

Vad är problemet i övrigt? Stör det dig, så be honom hålla käften. Gillar du tanken så fråga honom hur han tänkt sig det. Somliga vill att det är andra män, somliga skulle vilja klona sig själva.

• rebeeeckahhh

Hej! tack för du svarar i min tråd.

För drygt ett års en kom jag på min man att han gillade killar.. skicka tmycket mejl till andra män på en sida och även träffat en annan man. detta har varit såå himla svårt för mig, vi har gått i terapi och efter allt känner jag mig inte arg, bara besviken. kommer han kunna vara med mig utan att träffa andra killar?
    vill han att jag ska få mig en kuk till eller är de egentligen han som ska njuta av de?
    efter allt som hänt så känns lite konstigt och ont i mig när han säger det..
    men själva tanken kanske man blir kåt av men i längden gör de ont..

• Kevin49

Det kanske tyder på att han inte känner sig tillräcklig och tror att du vill ha en mer utrustad kille. Fråga honom.

• rebeeeckahhh

Hej. Tack för att du svarar på min tråd.

Nja, han har över normalmåttet på kuk storlek.. så de skulle ja inte tro.. men jag vet inte. skulle du bli kåt av att bli knuffad av två killar samtidigt?

måste va en jobbig sitvation.

• Smarthuvud
    rebeeeckahhh skrev 2015-04-16 13:16:25 följande:

Hej! tack för du svarar i min tråd.

För drygt ett års en kom jag på min man att han gillade killar.. skicka tmycket mejl till andra män på en sida och även träffat en annan man. detta har varit såå himla svårt för mig, vi har gått i terapi och efter allt känner jag mig inte arg, bara besviken. kommer han kunna vara med mig utan att träffa andra killar?

vill han att jag ska få mig en kuk till eller är de egentligen han som ska njuta av de?

efter allt som hänt så känns lite konstigt och ont i mig när han säger det..

men själva tanken kanske man blir kåt av men i längden gör de ont..

Det finns idioter som tycker att man har rätten att skaffa det en partner inte kan erbjuda, på annat håll. Så jag förstår din tveksamhet till hans motiv. Eventuellt kanske ni kan mötas halvvägs med sexleksaker istället?
  • Lindsey Egot the only one

Kan ni kommunicera kring sex? Prata om det efteråt eller innan utan att ta upp det under tiden. Tycker du det är obehagligt eller avtändande tycker jag du ska säga det eller avbryta sexakten om han inte respekterar dig. Vill han däremot ha fler i er akt och du är okej med det får ni ju diskutera det och hur ni ska gå tillväga. Vill han däremot se dig bli förnedrad skulle jag backa och undra vad det är för karl jag har. Att han själv attraheras av män kan ju betyda att han är bisexuell

• Kevin49
    rebeeeckahhh skrev 2015-04-16 13:19:51 följande:

Hej. Tack för att du svarar på min tråd.

Nja, han har över normalmåttet på kuk storlek.. så de skulle ja inte tro.. men jag vet inte. skulle du bli kåt av att bli knuffad av två killar samtidigt?

måste va en jobbig sitvation.

Rebeeeckahhh, jag skulle aldrig vilja bli knuffad eller knullad av 1 eller flera män.
    Jag håller mig till tjejer.
    Storleken som du nämnde betyder inte att man är tillräcklig bara för att man har en stor Gurka mellan sina ben, man måste kunna tekniken för att använda den också.

Jag har varit med tjej som hennes ex har en över 28 cm, men hon blev inte tillfredsställd, och jag med min lilla jämför med han, kunde få henne att skrika och komma flera gånger.
    Men jag håller med andra som påpekar att han är Bi och vill ha de för sig själv.
  • fluu

Gillar du inte kommentarerna så ber du honom respektera det och hålla klaffen. Hade min sambo sagt så så hade vi inte fortsatt ha sex.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden min man säger ofta att han vill se mig få flera kukar i mig