• MoaElis

Aktiveringskod till bankID?

Jag har haft det förut men minns hur hur jag fick aktiveringskoden. Genom banken fick jag bara något papper med massor av nummer på, tydligen är det för någon utökad användning? Jag är bara ute efter aktiveringskoden, hur får man den?

• Svar på tråden Aktiveringskod till bankID?
  • slätstruket

Vad lustigt, jag satt och sökte svar på samma fråga förut

Jag har swedbank och loggade in på internetbanken. Tryck på tillval-mobilt BankID-beställ. Sen får du godkänna avtalet och därefter ser du din aktiveringskod.

• MoaElis
    slätstruket skrev 2015-04-16 19:24:51 följande:

Vad lustigt, jag satt och sökte svar på samma fråga förut

Jag har swedbank och loggade in på internetbanken. Tryck på tillval-mobilt BankID-beställ. Sen får du godkänna avtalet och därefter ser du din aktiveringskod.

Inte lätt detta! När jag trycker på tillval -bank id, kommer jag bara till beställ kodkort..Jag har också swedbank så det är jättekonstigt.
  • MoaElis

nu hittade jag det, tittade inte på sidan..

• slätstruket
    MoaElis skrev 2015-04-16 19:35:13 följande:
    Inte lätt detta! När jag trycker på tillval -bank id, kommer jag bara till beställ kodkort..Jag har också swedbank så det är jättekonstigt.
    När du tryckt på bank id ser du (långt upp till vänster) rubriken "administrera....". Under det kan du göra två val varav det ena är beställ. Tryck där
  • slätstruket
    MoaElis skrev 2015-04-16 19:45:44 följande:

nu hittade jag det, tittade inte på sidan..

Ok! Vad bra
  • Nsaran

Hej ja bhöver aktiveringskod till BankID kan ni hjälpa till

• Mohammad Hosseini

Hej jag vet inte hur man får aktiveringskod till min mobil BankID jag har fått ett papper från banken med massa med nummer jag vet inte hur kan man göra det?

Svar på tråden Aktiveringskod till bankID?