Kvinnlig bodybuilders är det snyggt ?

Till en viss gräns, ja
Var som är snyggt ligger i betraktarens ögon. Vissa tycker mycket muskler är snyggt, andra tycker tjocka människor är snygga andra smala osv osv.
Det där ser groteskt ut
Tycker det är lite lustigt att kvinnliga bodybuilders representeras av väldigt märkliga kvinnor här på FL.
Jamie Eason: www.bodybuilding.com/fun/images/2007/jamie_big18.jpg
Nathalia Melo: www.bodybuilding.com/fun/images/2010/close-up-interview-with-brazilian-bombshell-nathalie-melo_m.jpg
Sara Back: 4.bp.blogspot.com/-glJAGGfYGTc/VPAaaZJz7_I/AAAAAAAAPdY/6cPcg2ZfYRY/s1600/Sara%2BBack%2B31.1.2015c.jpg
Linn Strand: scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s306x306/e15/11111296_364585500406046_254773731_n.jpg
Några andra exempel på kvinnliga bodybuilders...
Om kvinnan OCKSÅ är kvinnlig är muskler på henne supersexigt. Jag är en sucker för kombinationen kurvig kvinna med stora naturliga bröst och rumpa OCH stora muskler!
Men en sån där deffad bodybuilder som knappt har några naturliga bröst kvar och i ansiktet ser ut som hon håller på att transformeras till en man - det är verkligen inte sexigt på något sätt för mig!
Väldigt sällan då de får så oattraktiva drag av alla hormoner de proppar i sig. För ordningens skull tycker jag inte manliga ser bra ut heller. Väldigt få saker som blir attraktivt när det går till överdrift.
Väldigt sällan då de får så oattraktiva drag av alla hormoner de proppar i sig. För ordningens skull tycker jag inte manliga ser bra ut heller. Väldigt få saker som blir attraktivt när det går till överdrift.
Inga bodybuilders är snygga.
Sant, (förutom "på ett kontrollerat sätt", det behöver ju inte ingå i definitionen).
Men K grrl, om du är en muskelbyggande kvinna är det ju ett guldläge att få ställa frågor: Hur ser du ut? Typ extremt super-muskulös, deffad bodybuilder, eller mer vältränad och deffad fitness look, eller mer styrkelyftartjej som har muskler men inte bryr sig om utseendet och hur mycket fett som också finns? Eller något annat?
Och utifrån hur du skulle vilja definiera dig; Vad är främsta motivationen till träningen, hur ser du på ditt eget utseende?
Du är väl medveten om att definitionen på bodybuilding enbart och allena är att styrketräna för att utveckla muskulatur på ett kontrollerat sätt? Jag anser mig vara bodybuilder och det enda hormonpreparat jag någonsin ätit är kortison. Inte för att bygga något, då.
Va lite seriösa, klart hon inte behöver lägga ut bild (om hon inte absolut vill förstås). Det var en seriös fråga. Jag är nyfiken på hur K grrl ser på sin träning och utseende.
Nej, jag tycker inte det är snyggt någonstans, varken på kvinnor eller män.
Stor skillnad på kvinnor som tävlar i bodybuilding och tex bikini fitness. De sistnämnda ser sjukt kvinnliga och snygga ut. Bodybuilders ser ofta konstiga ut pga alla hormoner de trycker i sig...
Läckert :)