Nya varannan-vecka-bekantskaper sökes!
Hej!
Känner du liksom jag att du skulle vilja träffa lite nya bekantskaper/vänner att hänga tillsammans med under barnveckan och icke barnveckan? Bor du i Malmö? Då kanske du vill läsa vidare här ?!
Jag är en 38-årig kvinna som till vardags arbetar som studie- o yrkesvägledare. Jag har en pojke på 9 1/2 år boende hos mig varannan vecka(ojämna veckor). Jag har redan en del vänner men tyvärr är de alla i parrelationer och lever utanför stan och jag kan ibland känna att det kan vara svårt att få till en social kontakt både för mig och sonen. Jag är en utåtriktad person och tycker det är trist att ibland bli sittandes ensam med sonen min barnvecka. Jag kan också då o då känna att min lediga tid de veckor jag inte har honom är lite trista. Jag söker nu andra i samma situation som liksom jag vill skapa lite nya kontakter. Inte lätt att få till det så jag testar här ! Jag inbillar mig att om jag känner så är vi säkert fler
! Skriv gärna några rader och berätta om er själva! Vi kan ju börja med att snacka här lite så ser vi om det "klickar"....
MVH S.