• Anonym (Sjukt)

Hon band fast mig och gjorde detta på mig

Jag har varit med om en jobbig sak. Jag träffade en kvinna häromdagen. Hon visade bild på sig som ung och vacker. Hennes kropp var fin osv. Hon tilltalade mig utseendemässigt. När jag träffar henne så är hon oerhört tjock och ovårdad. Inte alls min smak. Jag ville inte vara ohövlig så jag höll mig till planerna vi hade bestämt, dvs att gå hem till mig och ta en fika.

Under filat var jag ganska kall. Till slut erkände jag att jag inte riktgt kände igen henne från de bilder hon skickat. Hon erkände att bilderna var gamla. Hon frågade sedan om jag ville fortsätta ses, och då sa jag att jag helst inte ville. Jag sa att hon var vacker men att hon inte var riktigt min smak.

Efter ett tag säger hon "låt mig få suga av dig innan jag går". Jag blev lite ställd och sa att det inte var någon bra idé. Hon insisterade och näst intill tvingade mig att säga ja till slut. Hon bad mig lägga mig på sägen. Hon band fast mina händer och fötter för att hon tände på det mer enligt henne. Vad hon gör här näst när hon bundit fast mig är att hon tar av sig trosorna. Sedan kissar hon mig på bröstet. Jag skriker och vrålar. Hon skrattar. Därefter skiter hon lite på mitt bröst också. Jag får panik. Hon skrattar och kallar mig idiot. Sedan säger hon "idiot tro inte att du kan såra mig genom att inte vilja träffa mig mer bara för att jag inte har utseendet enligt dina förväntningar". Hon klär på sig och går hem. Jag ligger kvar fastbunden. Det tog mig ca 6 timmar tills jag tig mig loss!

Mår asdåligt på grund av detta. Asså att hon kissade och bajsade på mig. Helt jävla sjukt. Vem fan kommer på sånt? Medan jag låg där i sägen fastbunden spydde jag flertalet gånger. Det var fan tortyr!

Vad ska jag göra?!! Jag orkar inte dra igång en polisprocess. Jag vill bara komma över det och släppa det som har hänt. Men det är svårt.

• Svar på tråden Hon band fast mig och gjorde detta på mig
  • Hadraniel

Tycker i och för sig att det var väldigt ogenomtänkt av dig att låta dig bli fastbunden av en tjej som du inte är attraherad av och knappt ens känner. Jag hade helt klart inte tagit den risken i det läget. Låter ju inte ens som du var så sugen på själva avsugningen.

Detta ger ju henne å andra sidan absolut inte rätten att göra som hon gjorde mot dig. Dels gjorde hon ju saker helt mot din vilja och sedan är det ju rent av livsfarligt att lämna någon fastbunden. Tänk om du inte hade kunnat ta dig loss eller om det hade börjat brinna i din bostad? Alltså har hon utsatt dig för fara utöver att bete sig extremt respektlöst.

Om du vill anmäla eller inte är ju helt upp till dig, men tänk också på att hon kanske fortsätter göra så mot andra om du inte gör något som uppmärksammar henne på att hennes beteende inte är ok. Annars är det väl bara som med allt annat här i livet att släppa det hela, lära dig din läxa (att inte lita så mycket på folk du inte känner väl) och gå vidare i livet en erfarenhet rikare.

• Kereza
    Låt mig ha det sagt så inte PK-maffian får spel nu; jag skulle säga exakt samma sak om du var kvinna!

Med detta sagt; VARFÖR i hela fridens namn gick du med på det överhuvudtaget? Du skulle såklart ha kastat ut människan på en gång istället för att låta dig tjat-övertalas.

Nu gjorde du inte det, och det var fan så blåst av dig - men det hon gjorde är heller inte ok på något sätt utan det är helt enkelt ett övergrep, så naturligtvis ska du iaf höra av dig till polisen och se vad de säger. Lämna hennes piss och skit där det är, så går det troligen att koppla via DNA eller något (tror jag, jag vet inte) 

Som offer så bör du ju vilja förebygga att andra råkar ut för det, om inte annat, alltså måste hon stoppas, så om det alls går att få till en dom så är det bäst för alla inblandade och Framtida inblandade. 
  • Anonym (Vidrigt.)

Du måste polisanmäla detta här för att hon borde inte komma undan med detta här och du var ju inte med på detta här.

• Anonym (P)
    Anonym (Vidrigt.) skrev 2015-04-19 21:33:32 följande:

Du måste polisanmäla detta här för att hon borde inte komma undan med detta här och du var ju inte med på detta här.

Nja, ska vi gå efter hur rättsapparaten ser på detta, så finns ju inget som tyder på att TS inte ville. Kvinnan kan mycket väl fått intrycket att TS var helt med notorna.

I Sverige räcker det att spela lite dum för att bli friad.
Svar på tråden Hon band fast mig och gjorde detta på mig