Hugg i bröstet
Hej, har i mellan 1-2 månader haft problem med kraftiga hugg i bröstet, oftast på höger sida men har även uppstått någon gång på vänster sida. Huggen blir värre om jag "andas" så tills huggen går över andas jag väldigt små andetag. Huggen sker oftast då till höger sida bakom bröstet lite mer åt mitten, men ibland även mer åt ryggen och ibland vid sidan. Igår fick jag ett mycket smärtsamt hugg som höll i sig kanske 25 sekunder. 10 sekunder in ungefär får jag en smärta strax under axeln på höger sida, sedan känns det som att min arm blir svag, tung, lite pirrig och det känns som ett tryck, det gör inte ont men känns mycket mysko. Känslan har suttit kvar idag, har tappat en macka och en tallrik för att jag är svag och fumlig i handen. Min hälsa överlag är riktigt kass! Min barnvakt lärde mig röka när jag var 6 år, övervikt, blodbrist, järn anemi, b12 anemi. zinkbrist, operationer för tarmvred, kroniska magbesvär, ibs, och vi ska inte ens prata om de psykiska besvären, you name it! Jag märker nu när jag skriver att jag får skriva om det mesta, jag har svårt att uttrycka mig rätt och jag skriver fel.. Whats wrong with me?? Jag är 28 år..