• Stockholm89

Dogging i Stockholm

Hej Familjeliv, 

Jag känner att många andra nätforum är oseriösa och lite för grova för min smak. 

Jag är helt uppriktigt väldigt nyfiken på det här med dogging, träffas umgås, vara med, se på. Jag är en helt normal kille 25 år och väldigt intresserad av ämnet. Finns det i Stockholm och isf vart ?
    Jag är hetro och intresserad av att komma i kontakt med seriösa "doggare" -säger man så ? 

Har ni några erfarenheter ni kan dela med er utav ? Vill ni hålla det anonymt får ni jätte gärna skriva ett privat meddelande till mig.

• Svar på tråden Dogging i Stockholm
  • Stockholm89
    Dogging är en brittisk benämning för Swinging och är en företeelse med olika varianter av sex utomhus eller i parkerade bilar inför ögonen på okända och ibland även med dem. Sedan en tid tillbaka finns företeelsen även i SverigeOrdet "dogging" kommer till synes från dem som påstår att de bara skall "gå ut med hunden", men egentligen är ute efter något annat. Runt omkring i Europa finns det ett antal kända så kallade dogging-platser, som besöks av människor när mörkret faller, för att de då kan ägna sig åt voyeurism och exhibitionism eller delta i gruppsex.
  • FilurenFnupp

Dålig fart i denna tråd! Komigen! Var doggad det? Solen skiner ute. Lunchdogging idag? Någon?

Kik: filuren_76
  • Nessnakometz

Här är det ganska ofta action på fre och lör, framförallt på sommaren. Men det händer att det är action även andra delar av året

www.google.se/maps/@59.2300669,17.7175779,3a,75y,15h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1s3Z2n-4Hi7vr_Q0WhwOqIyw!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D3Z2n-4Hi7vr_Q0WhwOqIyw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.TACTILE.gps%26thumb%3D2%26w%3D96%26h%3D64%26yaw%3D15.425111%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656

• H Moody
    Stockholm89 skrev 2015-04-23 09:35:52 följande:

ingen som har någon erfarnhet av ämnet eller någon plats att tipsa om ?

Hej, skicka pm för vidare diskussion. Har inte svart bälte i dogging, men är som du, nyfiken och fått en del tips. Kan absolut dela med mig om du är seriös,

.
Svar på tråden Dogging i Stockholm