Någon mer som är trött på att vara gravid nu?
Hej!
Jag är nu gravid i v. 38 (37+2) och är så oerhört trött på att vara gravid nu. Vi väntar en liten pojke och jag tror att denna tröttheten beror mycket på att jag längtar så himla mycket efter att förlossningen ska starta! Letar tecken hela tiden och hoppas på att det ska sätta igång snart, blir lite deppig när jag tänker på att man kan gå över tiden, det är någonting jag absolut inte känner för, haha. Någon mer som känner såhär?
Inatt fick jag menssmärtor i mensmagen och så hade jag en otrolig värk i ryggslutet, är det någon som vet vad det kan vara? Jag har även haft det hela dagen idag och det är alltså en konstant mensvärk jag har, den avtar aldrig om man säger så....den sitter där och molar hela tiden mer eller mindre. Bebisen rör sig också betydligt mer nu än innan dessa molande värkar började. Kan det vara så att det är ett tecken på att förlossningen är nära eller är det något helt annat? Detta är ju första gången och har inte haft några som helst mensliknande smärtor under graviditeten, har inte ens känt av sammandragningarna så jag vet verkligen inte alls hur något ska kännas...det oroar mig lite också.
Finns det någon mer än jag som annars vill klaga/dela med sig/prata lite om denna sista tiden så varsågod, skriv på!! Skulle vara skönt att veta om att man inte är ensam om dessa tankar! :)