Jag får kommentarer om storleken på mina testiklar
Jag har vid flera olika tillfällen fått kommentarer från kvinnor om storleken på mina pungkulor.
Det har inte varit av sexpartners utan av andra kvinnor och i icke sexuella situationer.
En gång var det min frus syster som när vi bastade med henne och hennes man plötsligt utbrast: -Men gud, vilka stora kulor du har! Jag blev lite ställd och svarade bara att jaha, det har jag väl kanske. Sen bytte hennes man samtalsämnne.
Ganska nyligen var vi några gamla vänner som skulle bada badtunna, det föll sig så att vi var nakna och när det bara är jag och en tjej som jag har känt länge men inte träffar så ofta som sitter kvar på kanten och snackar så gör hon nästan samma sak. Börjar prata om storleken på mina testiklar och jämför dem verbalt med storleken på hönsägg.
Jag har aldrig brytt mig om att de är stora innan, men nu känns det som att de väcker uppmärksamhet. Att de ser abnormt stora ut.
Hur stor betydelse har storleken och utseendet på testiklarna för den visuella attraktionskraften hos män?
Man hör ju ofta om hängpung och "the shift" mm
Jag frågade min fru vad hon tyckte om storleken på dem. Men jag fick bara ett svävande halvt generat svar om att hon ser ju att mina är stora men att hon inte föredrar någon särskild testikelstorlek. Att det inte spelar någon roll för henne.
Jag blir väl lite stött också av kommentarerna eftersom jag själv aldrig skulle kommentera någons kropp så, i alla fall inte på ett sett som inte var helt odelat positivt.
Vad fick dem båda att tro att det var okej att göra det?