• Anonym (00)

Jag får kommentarer om storleken på mina testiklar

Jag har vid flera olika tillfällen fått kommentarer från kvinnor om storleken på mina pungkulor.
    Det har inte varit av sexpartners utan av andra kvinnor och i icke sexuella situationer.

En gång var det min frus syster som när vi bastade med henne och hennes man plötsligt utbrast: -Men gud, vilka stora kulor du har! Jag blev lite ställd och svarade bara att jaha, det har jag väl kanske. Sen bytte hennes man samtalsämnne.

Ganska nyligen var vi några gamla vänner som skulle bada badtunna, det föll sig så att vi var nakna och när det bara är jag och en tjej som jag har känt länge men inte träffar så ofta som sitter kvar på kanten och snackar så gör hon nästan samma sak. Börjar prata om storleken på mina testiklar och jämför dem verbalt med storleken på hönsägg.

Jag har aldrig brytt mig om att de är stora innan, men nu känns det som att de väcker uppmärksamhet. Att de ser abnormt stora ut.

Hur stor betydelse har storleken och utseendet på testiklarna för den visuella attraktionskraften hos män?
    Man hör ju ofta om hängpung och "the shift" mm

Jag frågade min fru vad hon tyckte om storleken på dem. Men jag fick bara ett svävande halvt generat svar om att hon ser ju att mina är stora men att hon inte föredrar någon särskild testikelstorlek. Att det inte spelar någon roll för henne.

Jag blir väl lite stött också av kommentarerna eftersom jag själv aldrig skulle kommentera någons kropp så, i alla fall inte på ett sett som inte var helt odelat positivt.
    Vad fick dem båda att tro att det var okej att göra det?

• Svar på tråden Jag får kommentarer om storleken på mina testiklar
  • Anonym (inte ok)

Inte okej av dom att kommentera tycker jag, fattar inte meningen med en sån kommentar!?

Men frågar du mig (kvinna) så föredrar jag stora framför små av någon anledning. Tycker det är tändande att få en stor sats i mig och större bollar=större sats ? Känns logisk iaf men så kanske det inte är,känns iaf som att en med större skulle producera mer spermier hehe, men bollarna är liksom inte den roligaste delen av paketet heller så jag bryr mig inte så mycket ...men ja konstig kommentar att få, ofta man ens kollar in en polares könsorgan så ingående?

• Anonym (inte ok)

frugan verkar ju inte lägga så stor vikt vid det och har faktiskt aldrig diskuterat pungstorlek med mina tjejkompisar, tror inte det är en grej man skulle direkt störa sig på, varför skulle man liksom?! Du kan nog släppa det men dina kompisar förstår ja mig inte på

• Anonym (...)

Badade du naken med din frys syster?... Men ja, skitskumma kommentarer, man går ju runt och kommenterar folks kön plus då måste de ha tittat ingående. Själv har jag ingen aning om ifall de killar jag varit med har stora pungkulor eller ej, det är inget jag lagt på minnet.

• D Simpkins

Vet inte om det där med stora bollar = stor spermaproduktion stämmer. Eller om det stämmer på alla rättare sagt. Min är stora, liksom resten, och jag sprutar både mycket och långt. Kanske är det storleken. Förklarar kanske sexdriften också? ;)

Anonym (inte ok) skrev 2015-04-22 22:33:47 följande:

Inte okej av dom att kommentera tycker jag, fattar inte meningen med en sån kommentar!?

Men frågar du mig (kvinna) så föredrar jag stora framför små av någon anledning. Tycker det är tändande att få en stor sats i mig och större bollar=större sats ? Känns logisk iaf men så kanske det inte är,känns iaf som att en med större skulle producera mer spermier hehe, men bollarna är liksom inte den roligaste delen av paketet heller så jag bryr mig inte så mycket ...men ja konstig kommentar att få, ofta man ens kollar in en polares könsorgan så ingående?

• Anonym (Seg_deg)

Huvudsaken är väl att frugan får in dom munnen?

• Anonym (inte ok)
    D Simpkins skrev 2015-04-22 22:41:32 följande:

Vet inte om det där med stora bollar = stor spermaproduktion stämmer. Eller om det stämmer på alla rättare sagt. Min är stora, liksom resten, och jag sprutar både mycket och långt. Kanske är det storleken. Förklarar kanske sexdriften också? ;)

Intressant,får nästan ta och googla på det det känns ju rimligt
  • D Simpkins

Eller så får du börja testa mer frekvent själv. Göra en egen studie ;)

Anonym (inte ok) skrev 2015-04-22 23:05:13 följande:

Intressant,får nästan ta och googla på det det känns ju rimligt

• Anonym (........)
    D Simpkins skrev 2015-04-22 22:41:32 följande:

Sprutandet har ingenting med testiklarna att göra alls utan påverkas av prostatan.
  • Anonym (00)
    Anonym (inte ok) skrev 2015-04-22 22:33:47 följande:

Men frågar du mig (kvinna) så föredrar jag stora framför små av någon anledning. Tycker det är tändande att få en stor sats i mig och större bollar=större sats ? Känns logisk iaf men så kanske det inte är,känns iaf som att en med större skulle producera mer spermier hehe, men bollarna är liksom inte den roligaste delen av paketet heller så jag bryr mig inte så mycket smile1.gif ...men ja konstig kommentar att få, ofta man ens kollar in en polares könsorgan så ingående?

Tack inte ok,

Jag ska försöka släppa det.

Jag tycker inte heller att man tittar in kompisars kön så. Det är väl därför det känns lite extra, att kulorna fångade båda deras uppmärksamhet ändå utan att någon av dem stirrat först.

Det där med stora testiklar - mycket sperma Stämmer på mig, jag får väldigt mycket i mina sprut. Egentligen är väl dock sambandet ologiskt på så sett att endast själva spermierna produceras i testiklarna. Större delen av sädesvätskan kommer från en sekretbildande körtel vid sädesblåsan.

Sambandet är nog i så fall att hög testosteronhalt ligger bakom både testiklarnas och den körtelns storlek/aktivitet.
  • Anonym (00)
    Anonym (...) skrev 2015-04-22 22:39:25 följande:

Badade du naken med din frys syster?... Men ja, skitskumma kommentarer, man går ju runt och kommenterar folks kön plus då måste de ha tittat ingående. Själv har jag ingen aning om ifall de killar jag varit med har stora pungkulor eller ej, det är inget jag lagt på minnet.

Ja, jag bastade naken med min frus syster.

Har inte reflekterar över att det är något konstigt men det kanske det är för andra.
Svar på tråden Jag får kommentarer om storleken på mina testiklar