• blomman 2

Ensamstående med en 7-åring

Hej! Jag är en ensamstående mamma till en 7-åring som vill ha tips på bra sol/badsemester i Grekland där vi båda kan få lite bra utbyte under resan då vi förmodligen inte får några resekompisar,tips? Gärna på kreta???? mottar även tips på andra resemålet i utlandet! Vi tänkte resa två veckor och inte allt för dyrt????

• Svar på tråden Ensamstående med en 7-åring
  • Duckan

Har du kollat på Langley Travel? De har resor till Almirida på Kreta, med halv pension. Har vänner med barn som åkt dit med dem flertalet gånger och de har varit mer än nöjda.

• Duckan

Till Turkiet brukar det gå att hitta prisvärda resor, även som all inclusive.

• blomman 2
    Duckan skrev 2015-04-23 13:17:56 följande:

Har du kollat på Langley Travel? De har resor till Almirida på Kreta, med halv pension. Har vänner med barn som åkt dit med dem flertalet gånger och de har varit mer än nöjda.

Åh,tack det ska jag kolla!
  • blomman 2
    Duckan skrev 2015-04-23 13:18:44 följande:

Till Turkiet brukar det gå att hitta prisvärda resor, även som all inclusive.

Jooo...vet...men det är så många som jag känner som har blivit dåliga av maten,poolen mm så jag vågar inte riktigt åka dit med barn..har själv varit i Alanya,trivdes bra och höll mig frisk!
  • Duckan

Okej, jag känner som flera som återvänder till Turkiet år efter år och de är nöjda och inga sjukdomar. Min man vägrar dock också att åka dit så jag kan inte uttala mig.
    Kolla Langley du. De kan också ha rätt ok sista-minuten-priser men då måste man ju ha is i magen och våga vänta.

Svar på tråden Ensamstående med en 7-åring