Ägglossningstest när positivt?

Ägglossningstestet visa detta idag kl 14. När tror ni ägglossningen kan ske? När är det bäst att mysa till det tror ni? Min sambo jobbar borta om veckorna och kommer hem idag. Inte myst sen i söndags.

Det är inte positivt.
Men det är väl påväg att bli positivt?
Skulle gissa att du får äl i helgen, om du inte får en jättesnabb stegring nu. Testa lunch och sen eftermiddag från nu så borde du inte missa stegringen.
Testet är inte positivt och kan se ut så där genom hela cykeln, så det är omöjligt att säga när det kommer bli positivt bara utifrån detta test. Fortsätt testa varje dag
Om man inte har en aning alls när man har äl kan det krävas mer än ett test per dag under en viss period.
Ja, testen kan se ut så där hela månaden...
Enligt en app ska jag ha äl på söndag, men hade en känsla om att den började komma, därför jag testade och fick detta resultat. Igår och i förrgår bör jag testade var det endast de översta strecket.
Du får fortsätta testa, helst 2-3ggr/dag. Testet är inte positivt, teststrecket ska vara minst lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. Och när det blir det är det ett tecken på att äl kan ske inom 48h.

Nu klockan 20! Köra ikväll eller i morgon?
Förlåt att jag snålskjutsar på din tråd Sara21, men jag har en liknande fråga.
Mina ÄL-test visade väldigt ljust i söndags. Sen på måndagen var testet i som bilden jag skickar med. Det tog jag dom negativt. Men på Tisdagen var sträcket ännu ljusare än det var på söndagen.
Innebär det att min stegring är så snabb att jag missade den? Eller vad är det för fel?
På måndagen tänkte jag att "imorgon har vi sex för då är nog strecket som starkast". Typiskt när jag såg strecket på tisdagen. Vi hade sex på tisdagen ändå, för testet visar ju som starkast 24-48 timmar innan ÄL, vilket borde resultera i tisdagen, även om stegringen varit senare under måndagen.
Tänker jag galet?

mobil.dn.se/nyheter/vetenskap/sex-varje-dag-ger-battre-spermier/
Inte så ny artikel men ändå :) håller själv på för fullt. Fick pos äl förmiddag tempen va lägre o hoppas. Vi låg förrgår och igår. Bör väl ligga ikväll med men tänk om de blir för ofta då.. hmm

Idag klockan 12, hur länge tar det till ägglossningen kommer när den visar positivt? Känner mig stressad hade sex i morse men killen lyckades inte komma.. Hur lång tid har vi på oss?
När testet börjar visa svagare har äl varit då? Imorse vid 12 visa de starkt och nu ikväll vid 20 visar det lite svagare?
När testet börjar visa svagare har äl varit då? Imorse vid 12 visa de starkt och nu ikväll vid 20 visar det lite svagare?
I fredags var testet starkt, myste på fredagkväll och nu på söndagen e de fortfarande utslag på testet fast svagare, har äl varit? Myste i morse också. Har vi träffat äl tror ni?
Ni har förhoppningsvis träffat äl. Håller tummarna!
Jag tycker att det är positivt idag , vad tror ni?? Snälla någon svar ,,,
Så tråkigt när telefonen inte vill lägga upp bild ????
Så tråkigt när telefonen inte vill lägga upp bild ????