• Anonymisenski

Tillfredsställa en kille med trång förhud

Hej på er,
    jag har nyligen börjat träffa en väldigt go kille, och jag tycker mycket om honom. Han är strax under 30 år gammal och lider av trång förhud, inte så att det är skadligt för honom - men när vi har sex så kan han omöjligt komma. Han har inte kommit vid samlag i hela sitt liv, och har inte så mycket erfarenhet av det själv.
    Jag har försökt lite lätt att fråga honom vad han tycker om, vad som gör det skönare för honom och hur han brukar göra när han onanerar, men det känns som att det är lite svårt för honom att prata om och han verkar skämmas lite av det.

När vi har samlag är det att förhuden dras tillbaka och då stryper blodet till ollonet. Vid oralsex och onani kan jag anpassa det och se till att förhuden inte dras tillbaka - vilket han sagt fungerar när han onanerar, men när vi har sex går det ju inte att se till att förhuden inte dras tillbaka.

Jag tror han börjat fundera på medicinska utvägar, men jag vill att han ska få tid på sig att fundera på det och kanske är det inte nödvändigt i första hand om vi kan hitta ett sätt att komma runt det?

Det jag efterfrågar är om någon av er har något tips angående detta, kanske har ni varit i samma sits som mig, eller honom? Jag är tacksam för all hjälp jag kan få!

Med vänliga hälsningar, en förälskad tjej.

• Svar på tråden Tillfredsställa en kille med trång förhud
  • AnnaZL

Menar du att han inte kan komma av något sex ni har alls, eller bara inte av samlag?
    Är det bara förhuden som är problemer skulle han behöva töja den, sök på "stretch foreskin" så hittar du tips och även bilder.

• Anonymisenski

Vi har bara varit i säng några få gånger, så jag kan inte påstå att vi har försökt allt, eller kommit över den där wierdkänslan man har i början när man inte vågar säga vad som helst till varandra.
    Men hittills har han inte kommit, nej. Men jag tror att det mest har att göra med att han är obekväm och orolig över vad jag ska tänka och tro om honom - även om jag insisterar på att det inte gör mig någonting.

Det ska jag absolut söka på! :)

• Anonym (Noir)

Trång förbud, eller phimosis, kan ge inflammation och din kille bör söka vårdmottagning för att diskutera en omskärelse, cirumcision, helt eller delvis. Det måste läkaren bedöma. Han kommer att få ett bättre sexliv och slipper ha ont.

• Anonymisenski

Han har inte ont utav det, och det är endast i mycket få fall där det är farligt. Jag har läst allt jag kommit över om det på nätet redan, men inte om hur man tillfredsställer honom.

• anonymK

Jag lider av det och har pga det vart singel i många herrans år..i slakt tillstånd går det att dra bak förhuden o blotta hela ollonet,när ja ska tvätta rent..,men när jag är kåt,gör det bara ont..de lixom sliter..men ja tillåter ingen doktor skära i min snorre,då fortsätter ja hellre va singel livet ut...de finns dom som har de värre..jag runkar hellre,samlag gör bara ont,så jag behöver inte leta efter ngn ny tjej

• Hanks

Jag har opererat mig för trång förhud när jag var yngre. Ingen omskärelse som någon här nämner, utan dom gjorde den större bara.

• Anonym (Trång)

Jag har trång förhud som bara går att dra tillbaka vid slakt tillstånd, vilket är omöjligt vid stånd, den sitter som gjuten över ollonet och går inte att dra tillbaks. Men jag har aldrig haft problem med det. Jag har skönt sex ändå och runkar o.s.v.
    Men när det gäller din kille TS så dras förhuden alltså tillbaka av sig själv vid samlag? Det låter riktigt besvärligt, en operation är att rekommendera där. Det är nog inte så mycket annat att göra om han ska kunna komma på det sättet. Har han lika svårt att komma av t.ex. avsugningar? I så fall har ev. självförtroendet ett finger med i spelet...

• Kille med info

Hej

Jag vet att tråden är 1 månad gammal och jag hoppas att ni fortfarande är ihop för som det låter så verkar du verkligen tycka om killen.

Jag kan med egen erfarenhet säga att det blev bättre med en omskärelse. Det är faktiskt snart 10 år sedan sen jag gjorde det men innan det blev operation så bad de mig testa annat också.

Mitt tips är att få honom att besöka läkare så de kan titta och prata med honom privat. Det är manlig läkare i 95% av fallen så där behöver han inte oroa sig. För mig var att testa med hydrokortison i 1 månad och se ifall det hjälpte. Detta gör att huden och svällkropparna i huden blir mer elastiska. Vet inte om det är en permanentlösning men det ska hjälpa, gjorde på mig lite men med tanke på att jag inte ens kunde dra tillbaka min förhud så fick jag gå vidare.

Om detta inte nu fungerar så blir det nästa alternativ och det är ju operation i sig. Detta är en väldigt rutinbaserad operation för läkarna, man är sövd i kanske 1-2 timmar sen så vaknar man upp helt groggy. Där finns det, iaf vad jag fick, 3 alternativ.
    1. Full omskärelse - Det bästa alternativet för mig. De skär bort en bit, drar tillbaka och syr ihop.
    2. Halv omskärelse (jag kallar det så) - Här skär de bort en bit av förhuden, det kommer att synas men det skulle nog hjälpa i din killes fall. Denna och nästa.
    3. Skära och sy ihop - Vet inte hur jag kan säga vad detta egentligen heter men principen är att de skär i förhuden, 3 snitt, och sedan syr ihop den igen. Detta ska göra att förhuden blir större också.

Jag hoppas att du kan förmedla denna information till honom. Detta kan hjälpa väldigt mycket och tro nu inte bara för att jag gjorde mitt för 10 år sen att jag var barn, nej jag är snart 30 så jag har gjort min operation i vuxen ålder.

Jag hoppas att det blir bättre för er :)

Svar på tråden Tillfredsställa en kille med trång förhud