Tillfredsställa en kille med trång förhud
Hej på er,
jag har nyligen börjat träffa en väldigt go kille, och jag tycker mycket om honom. Han är strax under 30 år gammal och lider av trång förhud, inte så att det är skadligt för honom - men när vi har sex så kan han omöjligt komma. Han har inte kommit vid samlag i hela sitt liv, och har inte så mycket erfarenhet av det själv.
Jag har försökt lite lätt att fråga honom vad han tycker om, vad som gör det skönare för honom och hur han brukar göra när han onanerar, men det känns som att det är lite svårt för honom att prata om och han verkar skämmas lite av det.
När vi har samlag är det att förhuden dras tillbaka och då stryper blodet till ollonet. Vid oralsex och onani kan jag anpassa det och se till att förhuden inte dras tillbaka - vilket han sagt fungerar när han onanerar, men när vi har sex går det ju inte att se till att förhuden inte dras tillbaka.
Jag tror han börjat fundera på medicinska utvägar, men jag vill att han ska få tid på sig att fundera på det och kanske är det inte nödvändigt i första hand om vi kan hitta ett sätt att komma runt det?
Det jag efterfrågar är om någon av er har något tips angående detta, kanske har ni varit i samma sits som mig, eller honom? Jag är tacksam för all hjälp jag kan få!
Med vänliga hälsningar, en förälskad tjej.