biltema babyskydd
Vad har man för vagn till biltema babyskydd ifall man ska fästa babyskyddet på vagnen?
Vad har man för vagn till biltema babyskydd ifall man ska fästa babyskyddet på vagnen?
Den är inte kompatibel med någon barnvagn på marknaden. Biltema säljer heller ingen egen vagn som är kompatibel med deras babyskydd.
Den passar inte på någon vagn.
Men en bloggare har deras babyskydd på deras barnvagn?
Du kan säkert hitta någon vagn som den passar på, om du testar tillräckligt många. Men den är inte gjord för att passa på någon vagn, så händer det något så står både Biltema och företaget bakom vagnen och fästet, utanför det hela.
Jag skulle INTE testa om jag var du.
För övrigt ligger och sitter en bebis bättre i en vanlig ligg- och sittvagn, än i ett babyskydd. Babyskyddet är bra och framförallt säkert i bilen, men bör användas så lite som möjligt utanför.
Är deras babyskydd ens bra?! Såg ganska "plastigt" ut när jag googlade. Skulle då inte sätta min bebis i en sån.
Är deras babyskydd ens bra?! Såg ganska "plastigt" ut när jag googlade. Skulle då inte sätta min bebis i en sån.
Den är godkänd att säljas.
Viktigast är hur barnet sitter i den.
Ännu viktigare är vilken bil man kör. I en Atos klarar man sig mindre bra än i en Hummer, exempelvis.
Alltså herregud vad ni kommenterar, hur fan tänker ni? "Hade aldrig satt mitt barn i den" "inte jag heller". För de första så är den godkänd o är väl då säker vid krock eller? Och för det andra att den ser plastig ut? Åh herregud. Förr fanns det inte ens bilbarnstolar, barnen klarade sig säkert bra utan. Ni överdriver så mycket, slår vad om att de enda ni ger era barn är grönsaker haha. Och så långt bak i tiden fanns de inte ens sängar, hur sov barnen då? Då fanns de ju inte ens en säng som såg plastig ut
tror knappast ni skrev er kritik för o hjälpa, tänk lite eller?
Alltså herregud vad ni kommenterar, hur fan tänker ni? "Hade aldrig satt mitt barn i den" "inte jag heller". För de första så är den godkänd o är väl då säker vid krock eller? Och för det andra att den ser plastig ut? Åh herregud. Förr fanns det inte ens bilbarnstolar, barnen klarade sig säkert bra utan. Ni överdriver så mycket, slår vad om att de enda ni ger era barn är grönsaker haha. Och så långt bak i tiden fanns de inte ens sängar, hur sov barnen då? Då fanns de ju inte ens en säng som såg plastig ut tror knappast ni skrev er kritik för o hjälpa, tänk lite eller?