Somnade till på en massage och fick erektion
Hej!
Har ingen aning om jag valde rätt kategori för denna diskussion.
Det jag skriver nedan kan tyckas vara en komisk händelse, men ärligt talat har jag en grym ångest och känner en rejäl skam över det och har gjort det de senaste dagarna.
Förra veckan var jag efter en tuff dag på jobbet och tog en timmes oljemassage på ett bra ställe i staden jag bor i.
När massören jobbade med baksidan av kroppen, dvs jag låg på mage, lyckades jag med konststycket att slumra till. Visst, ingen big deal tänker ni, om det inte vore för att jag hamnade i någon vacker dröm, fick stånd och på det utlösning. Jag vaknade i samband med det och i samma veva bad hon mig vända på mig för att det var dags att jobba med framsida kropp och jag tänker "nej, nej, nej!!!". Kalsongerna var ju våta och även handduken jag låg på hade fläckats av.
Ville bara hänga mig medan hon höll på med framsidan och när vi var klara satte jag på mig kläderna på rekordtid och stack iväg, helt illröd i ansiktet.
Har som sagt en rejäl ångest och känner skam för det inträffade. Ska man gå tillbaka och be om ursäkt och ge nån chokladask eller bara glömma det här?