• Äldre 29 Apr 20:01
    1607 visningar
    7 svar
    7
    1607

    NI MED SPOTTINGS SE HIT!!!!!

    Hej tjejer!


    försöker skaffa syskon. 5e försöket nu..


    har varje månad innan mensen fått spottings ca 3 dagar innan bim. och med första barnet fick jag inga spottings innan bim och plussade på ca bim-3


    idag har jag bim, inga spottings denna månad, inga tecken på vare sig graviditet eller mens eller nåt.


    Kan tillägga att jag har svår pms . så är ganska förånad över att inte ens känna lite mensvärk.


    testerna har varit negativa sen bim-4.


    Vad tror ni är jag eventuellt gravid eller spökar mensen?


    NI SOM HAR/HAFT SPOTTINGS HUR VAR DE NÄR NI BLEV GRAVIDA OCH NÄR PLUSSADE NI?


     


    kan tillägga att jag inte vet när jag har ägglossning. då jag fick barn för 9 mån sen.


     


    Testet jag tog senast var en röd rfsu sticka som jag hört läser ganska högt. 


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-29 20:03
    juste! MIn mens är alltid på prickn med!
  • Svar på tråden NI MED SPOTTINGS SE HIT!!!!!
  • Äldre 29 Apr 20:12
    #1

    När jag var gravid så kom inga spottings, hade alltid det annars. :)

  • Äldre 29 Apr 20:12
    #2

    En till med spottings tre dagar innan mens. Blev gravid i december, fick inga spottings, tyvärr slutade det i mf men plussade på bim (testade inte innan). Vet du ungefär när du hade äl? Kan den ha kommit senare?

  • Äldre 29 Apr 20:20
    #3
    MissPin skrev 2015-04-29 20:12:14 följande:

    När jag var gravid så kom inga spottings, hade alltid det annars. :)


    jag fick spottings efter mitt första missfall.


    Har haft 4 irad innan min dotter kom


    Men den månad jag blev gravid med henne kom inga men då plussade jag ju nu är testerna negativa.. 


     


     

  • Äldre 29 Apr 20:21
    #4
    RAM77 skrev 2015-04-29 20:12:57 följande:

    En till med spottings tre dagar innan mens. Blev gravid i december, fick inga spottings, tyvärr slutade det i mf men plussade på bim (testade inte innan). Vet du ungefär när du hade äl? Kan den ha kommit senare?


    jag har testat sen bim.4 då jag innan dotern kunde plussa på bim-5 men.. 


     


    nej tyvärr vet jag inte det.. har haft oregelbunden sen min första mens. men känns så kontsigt att inte ens ha pms.. inte ens en gnutta mensvrk. 

  • HCS
    Äldre 29 Apr 20:32
    #5

    Kan nog vara antingen eller, svårt att säga, men min pms försvann när jag blev gravid. Låter lovande!


  • Wed 19 Jun 2019 13:34
    #6

    Jag lovade mig själv att skriva ett inlägg här på familjeliv när jag väl blev gravid.

    Jag har länge haft spottings innan mens ca 3- 6 dagar innan mens. Det börjar med bruna flytningar som sedan övergår till mer rosa/ röda flytningar.

    Även denna månad hade jag spottings en vecka innan bim.

    Det började med brun flytning sedan kom inget mer, nästa dag kom lite rosa, sedan inget mer. Den tredje och fjärde dagen kom ytterst lite. Jag ville bara att mensen skulle komma igång så vi kunde ta nya tag igen. Tänkte ju att det var kört..

    Den femte dagen kom ingenting.

    Idag bim - 2 plussade jag.

    Min man misstänkte att jag var gravid eftersom jag klagat på värk i magen (likt mensvärk) som kommit och gått under dessa dagar.

  • Wed 19 Jun 2019 14:26
    #7

    Jag fick rosa flytningar på BIM eller dagen efter, trodde det var mensen men den kom aldrig igång, jag är nu gravid i V.11 :)

Svar på tråden NI MED SPOTTINGS SE HIT!!!!!