bugaboo bee 3 som enda vagn?
Har plötsligt börjat fundera på om jag skulle byta ut min bugaboo cam 3 mot ett bee! Bugaboo bee 3 alltså.
Har en 13 månaders son och rör mig mest i storstan och åker mkt kommunalt, är inte ute på promenader i skogen med vagn eller ute o går offroad så att säga utan det är asfalterade vägar.
Anledningen att jag funderar på att byta ut cam mot bee är först ovh främst för sonen verkar uppskatta vår lilla paraplysulky mkt mer nu sedan vi började använda den o då tänkte jag se mig om efter en mer stabil sulky som är lättkörd i stan o i affärer där det kan vara trångt att gå med barnvagn.
Och även för att jag inte har ekonomi att kunna ha både cam och bee! Det är ju en dyr vagn bee även om jag skulle köpa en begagnad.
Så därför undrar jag om man klarar sig året om med bee som enda vagn??
Någon som har det o hur funkar vintern för er?
Vi är sällan ute o går på några längre promenader m vagn vintertid o nu går ju sonen o vill gå mkt själv också och kan tänka mig att han vill gå ännu mer i vinter och man kanske inte behöver ta vagnen för att gå på affären o ska man åka kommunalt är det inte långt till tunnelbanan och troligen har vi bil denna vinter så vi inte behöver gå mkt ute.
Tycker min cam plötsligt känns så stor och klumpig att köra och tung ????
Använder nu mest en MacLaren quest men skulle gärna ha nåt lite stabilare än en paraplyvagn.
Så vad tror ni? Funkar bee som enda vagn året om under de förhållanden jag beskrivit att vi kommer använda vagnen för??