• hondendärtjejen

Kombinerad tvätt/torktumlare eller separata maskiner?

Nu börjar det bli dags att köpa tvättmaskin. Är så segt att gå i 2 trappor och över gården för att behöva tvätta!!

Behöver ha maskinen/maskinerna i badrummet och det är lite trångt som det är hade behövt stapla grejerna på varandra isåfall.

Är dom kombinerade tvätt och torktumlarna så bra att man klarar sig med en sån? Två vuxna och ett barn, än så länge.

• Svar på tråden Kombinerad tvätt/torktumlare eller separata maskiner?
  • BeanBag

Jag skulle inte vilja ha kombinerad då jag vill kunna köra tvätt och tumlaren samtidigt så det går fortare. Vi är två vuxna och tre barn så de blir lite tvätt.

• Griseknoen35
    BeanBag skrev 2015-05-03 09:59:55 följande:

Jag skulle inte vilja ha kombinerad då jag vill kunna köra tvätt och tumlaren samtidigt så det går fortare. Vi är två vuxna och tre barn så de blir lite tvätt.

• ulfsas

Jag som bor i villa har en stapel med tvättmaskin och tumlare. Bra att kunna köra med båda. Hade jag haft små barn idag så hade jag skaffat två sådana staplar.

Tyvärr är min minste 18 år...Solig

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • hondendärtjejen

Ja det är ju väldigt smidigt att kunna köra båda samtidigt.. Och vi vill ju ha minst en liten till. Det får nog bli 2 separata maskiner då

• ulfsas
    hondendärtjejen skrev 2015-05-03 10:55:43 följande:
    Ja det är ju väldigt smidigt att kunna köra båda samtidigt.. Och vi vill ju ha minst en liten till. Det får nog bli 2 separata maskiner då smile1.gif
    KloktBabySolig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
Svar på tråden Kombinerad tvätt/torktumlare eller separata maskiner?