• Anonym (Pretto Fetto)

Fettsugning av Venusberg: Någon som gjort det?

Jag har tid för fettsugning av venusberget denna månad och undrar nu om det finns någon annan som har genomgått samma procedur. Jag VET ju att det finns andra i samma sits, jag vet bara inte var ni gömmer er! Hade varit kul att få prata med andra som gjort samma sak.

Vill gärna veta mer om hur du upplevde läkningen och när du såg ett slutgiltigt resultat isåfall.

• Svar på tråden Fettsugning av Venusberg: Någon som gjort det?
  • Anonym (?)

Hur mycket kostar det att göra det?

• Anonym (Pretto Fetto)
    Anonym (?) skrev 2015-05-04 12:19:15 följande:

Hur mycket kostar det att göra det?

Jag betalar 14.500 kronor för operation, och 500 för konsultation så totalt 15.000. Men det är i billigaste laget, dom flesta kliniker tar från 20 och uppåt.
  • Anonym (Anonym)

Jag skall på konsultation nästa vecka ang samma probelm!!! Kan du inte snälla berätta lite hur det gick osv?! Om du är nöjd?

• Anonym (Pretto Fetto)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-05-22 01:27:23 följande:

Jag skall på konsultation nästa vecka ang samma probelm!!! Kan du inte snälla berätta lite hur det gick osv?! Om du är nöjd?

Hej! Jag har nu gjort min operation, och har varit opererad i en vecka nu. Svullen som en gris i nedre regionen, och blå! Ser nästan misshandlad ut. Smärtan försvann efter dag 2, så nu har jag inte ont, och det var aldrig så smärtsamt att en vanlig Alvedon inte hjälpte. Svårt att säga om jag är nöjd, då det är dubbelt så stort än innan operationen nu pga. svullnaden. Men jag tror och hoppas att det kommer bli bra! :) Kirurgen gjorde en retuschering på datorn för att visa ungefärligt resultat, och jag skulle bli meeeer än nöjd om det ens blir i närheten av det!

Hur gick det på din konsultation? :)

• JennyJu

Hej!

Är så himla glad över att jag hittade den här tråden!! Har nämligen samma problem som er och ska boka konsultationstid snart! Vart gjorde ni er operation? (alltså den som gick på 15 000) har aldrig berättat om mitt problem för någon (har varit väldigt duktig på att dölja bulan men mått piss över den). Behöver verkligen människor som sitter/suttit i samma sits och prata lite om det...

• JennyJu

Om det är någon som är intresserad av att prata om det så skulle jag gärna vilja maila lite fram och tillbaka...Kram!

• Anonym (Pretto Fetto)
    JennyJu skrev 2015-09-20 22:45:49 följande:

Hej!

Är så himla glad över att jag hittade den här tråden!! Har nämligen samma problem som er och ska boka konsultationstid snart! Vart gjorde ni er operation? (alltså den som gick på 15 000) har aldrig berättat om mitt problem för någon (har varit väldigt duktig på att dölja bulan men mått piss över den). Behöver verkligen människor som sitter/suttit i samma sits och prata lite om det...

Jag gjorde min på Art Clinic då jag tidigare har opererat mig där med bra resultat. Nu är det flera månader sen jag opererade mig och svullnaden är nästan helt borta (kan ta upp till 6-12 mån att se färdigt resultat). Är mer än nöjd! Ääntligen kan jag gå i normallånga tröjor utan att skämmas. Jag rekommenderar verkligen alla som funderar på det, och som lider av det, att genomgå en op. Värt varenda krona att må såhär bra!

Har du några frågor är det bara att fråga på :)
  • Yeline

Åh, jaha okej. Men var inne på deras hemsida(alltså art clinic) stod att priset för fettsugning av venusberg låg på 20 200 och uppåt...inte kan dem ha höjt så mycket??

Blev du nersövd eller funkade lokalbedövning? Och hur ser det ut nu? Är det kvar en mindre "bulle"? Eller har du blivit helt platt? Vill gärna bli just helt platt...

Har konsultationstid nästa vecka!

• Yeline

Jag studerar just nu också...läser juridik och det är en ganska tuff utbildning. Måste man vara sjukskriven under en längre period eller funkar ca en månad? Vet att det är olika från person till person, men hur upplevde du det? Jag har nämligen "ledigt" från den 30 nov fram till den 16 jan 2016, då jag redan läst den kurs som mina kurskamrater ska läsa då. Vet inte om det är lite risky att utföra operationen i början på dec...

Svar på tråden Fettsugning av Venusberg: Någon som gjort det?