• Mandipandi1337

    Kommer jag dö ensam? Är det kört?

    Ja ja, jag vet att blivande 20-åringar inte ska oroa sig för sådant här men jag kan verkligen inte sluta tänka på det. Jag är nog en helt vanlig tjej fast med en hel del tankar och frågor om livet. Igår slog det mig. Igår skulle jag firat två år med min dåvarande pojkvän. Dock var den relationen inte alls lyckad och om en månad har jag varit singel i två år. Jag önskar så fruktansvärt mycket att jag hade någon, han med det stora H:et. Jag blir 20 år i höst och jag tror att jag är körd - jag kommer dö ensam och barnlös. och det blir verkligen inte bättre när man umgås med folk som har eller väntar barn. Jag drömmer varje natt om kärlek och barn, kommer det någonsin nå mig? Kommer jag sitta i min lägenhet om 10 år och vara barnlös? Sådana frågor cirkulerar hela min lediga tid och ja, nu är det nog. Vad ska jag göra? Jag vill verkligen inte dö ensam, jag vill ju ha familj!

  • Svar på tråden Kommer jag dö ensam? Är det kört?
  • Bullen2015

    Nejdå :))) Kanske har du en liten 20års kris ;) Kan säga ända gången jag har haft en ålderskris var precis när ja fyllde 20 :))) Kände mig jätte gammal och livet var slut osv osv hahaha ;) Nu är jag över 40 och kan säga till dig, ditt livet har precis börjat :)))) Ut och njut resan :)))))

Svar på tråden Kommer jag dö ensam? Är det kört?