• Anonym (Fina väskor)

    Ni som köper dyrare handväskor hur många har du och hur fick du råd?

    Jag är lite nyfiken på om det finns någon här som köper lite dyrare märken på handväskor och hur många ni isåfall har? Hur får ni råd, sparar ni på längre eller kortare sikt? Har du någon drömväska som du sparar till nu?

  • Svar på tråden Ni som köper dyrare handväskor hur många har du och hur fick du råd?
  • Anonym (Älskar dem)

    Jag har 4 st handväskor i skinn från "Wera" som jag älskar. Värda varje krona! De har jag sparat till själv, lagt undan lite varje månad. Nu sparar jag till en fin vårväska. Också från Wera tror jag, de har en supersnygg rosa kuvertväska som jag tänke inviga på ett bröllop i sommar.

  • Anonym (Stella)

    Jag har ett gäng äkta Gucci, LV, Prada och några till schyssta märken. Jag sparar inte ihop till dom utan har det ganska bra ställt ekonomiskt och en del har jag fått av maken i present också. Jag är på jakt sen flera månader efter en mindre modell i svart med axelrem som rymmer plånbok, telefon, nycklar och något litet till eventuellt men hittar ingen jag vill ha. Någon som har förslag? Skrattande

  • Anonym (B)

    Jag har några Chanel , Jimmy Choo , Prada , 3.1 Phillip Lim , Marc Jacobs , LV osv. väskor.

    Jag köper några om året.

    Ibland sparar jag , och jag brukar handla på rea.

    Tyvärr Chanel och LV brukar inte ha rea. ;(

    Jag vill gärna köpa en svart Chanel Classic Flap i framtiden.

  • LaLolloGobrada

    Jag fick min första LV när jag gick ut nian för att jag gick ut med alla MVGn. Just nu har jag tagit studenten och jobbar själv ihop mina pengar detta sabbatsår. Målet är att inom snar framtid införskaffa en chanel för 30 lax, men just nu har jag inte pengar till det och jag vill inte låta min kille köpa den åt mig även om han envisas :) förmodligen blir den min under sommarsemestern i juli - typ.

  • Anonym (B)
    LaLolloGobrada skrev 2015-05-04 18:43:53 följande:

    Jag fick min första LV när jag gick ut nian för att jag gick ut med alla MVGn. Just nu har jag tagit studenten och jobbar själv ihop mina pengar detta sabbatsår. Målet är att inom snar framtid införskaffa en chanel för 30 lax, men just nu har jag inte pengar till det och jag vill inte låta min kille köpa den åt mig även om han envisas :) förmodligen blir den min under sommarsemestern i juli - typ.


    Kul? Var köper du den?

    Jag tänkte köpa en i Paris.
  • LittleSunshine84

    Har LV väska och plånbok, väska från Mullberry och Marc Jacobs. Jag tjänar helt ok så kan köpa en väska på en gång el spara i två månader om den är lite dyrare.

  • Anonym (Stella)

    Mulberry har jag spanat på men alla är i läder eller finns det några djurvänliga Mulberrys?

  • Anonym (B)

    Vad menar du med "lite dyrare" TS?

    Vad köparen tycker är dyrare eller över ett visst pris?

Svar på tråden Ni som köper dyrare handväskor hur många har du och hur fick du råd?