Jag mår så dåligt!!
Hej,
Min man är underbar på många sätt, men har såklart brister som vi alla har. Dessvärre så påverar detta vårt samliv oerhört mycket. Vi är gifta och har tre barn, två hundar, en katt, en villa och två bilar. Min man kan inte förstå varför jag ville ha en bil i mitt namn (den andra står endast på honom). Huset äger vi båda två. Jag gör väldigt mycket för min familj. Jag klipper gräset, jag målar och fixar hemma, jag ser till att alla räkningarna betalas, jag ser till att barnen gör sina läxor, jag ser till att det tvättas och städas, jag ser till att vi är hela, rena och fräscha. Jag ber min man om hjälp ibland, men det är ändå jag som alltid måste ta tag i allt. Min man har gått upp mycket i vikt, han låter håret växa som en djungel på kroppen sin (förrutom pungen). Han är inte attraktiv i mina ögon längre. Det värsta är nog att han så sällan leker med barnen, jag måste börja med allt! Ibland kommer han med, ibland inte... Det är som om han är hemma, men inte riktigt förstår fullt ut vad en familj innebär. Han säger att han älskar oss och han tar hand om oss på sitt sätt. N'r jag ber honom att göra något med sina söner så får jag frågan som -" Som vadå"? Han är verkligen inte självgående... Listan kan göras lång, MEN... Jag kan inte ha sex med honom, det bara går inte. Min kropp vill inte alls. Han förstår inte alls!! Jag sov dåligt under flera nätter, hade ont i kroppen och led av restless legs. I går somnade jag som ett barn av ren utmattning, vad gör min man då!? JO, HAN VÄCKER MIG!!! Jag blir så arg, varför kan jag inte få sova... DEt är som han inte älskar mig riktigt bra för att förstå att jag behöver få sova. Han blev arg till baka och jag gick och lade mig i soffan... Orkar inte så mycket mer nu alltså.. Vad ska jag göra för att få honom att förstå?
Nej, jag vill inte skiljas och ja, jag älskar honom!!