Ångest och panik kommer aldrig kunna jobba
Hej! Jag har haft ångest syndrom sen så länge jag kan minnas har alltid varit en orolig person sedan jag var liten. I tonåren utvecklade jag och panikångest, och får panikångestattaker med allt som de innebär.
Jag började aldrig gymnasiet pga min ångest så jag har ingen utbildning,jag har 3 barn som jag tar hand om hemma då jag är hemmamamma och min man jobbar.
Jag känner att ångesten har tagit över mitt liv helt och jag stänger in mig hemma i huset,träffar knappt släktingar har inga vänner.
Jag har börjat på två olika jobb och direkt började mina attacker jag klarar inte av stressen och får sådan fruktansvärd ångest. Jag var tvungen att sluta och sen dess har jag tagit hand om hemmet och barnen.
Födde våran tredje I september 2014 och drabbades av förlossningsdepression och posttrauatiskstress, inget jag fick diagnoser på av läkare men jag gick igenom en hemsk förlossning och graviditet.
Hur ska jag orka leva så här? Jag kan inte jobba jag kan inte må bra, jag hatar detta!!
Vad ska jag göra? Snart behöver vi en lön till och jag och min dumma kropp kan inte prestera...