• Anonym (Vill bli mamma)

någon som fått barn av en privat sperma donator? vart hittar jag en privat? någon som har erfarenheter här? :)

Hej! Finns de någon här inne som har barn genom wn privat sperma donator som kan berätta lite hur de går till? :)...undrar vart man hittar en privat sperma donator? Finns de någon sida? Tar en privat sperma donator betalt eller är det gratis :)? Hoppas de finns någon som har erfarenheter här inne som kan berätta lite, hade varit jätte tacksam :)

• Svar på tråden någon som fått barn av en privat sperma donator? vart hittar jag en privat? någon som har erfarenheter här? :)

Ingen? :(

• Anonym (Spermier)

Du kan få köpa av oss. 100000kr

• Anonym (Milfhunter)

Hur önskar du göra befruktningen?

Anonym (Milfhunter) skrev 2015-05-08 17:32:18 följande:

Hur önskar du göra befruktningen?

så som de flesta andra gör, med spruta! Alltså inget samlag Tack!

Ingen ? ; (((

• Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Vill bli mamma) skrev 2015-05-08 17:40:07 följande:
    så som de flesta andra gör, med spruta! Alltså inget samlag Tack!
  • donerar
    Anonym (Vill bli mamma) skrev 2015-05-08 15:59:38 följande:

Hej! Finns de någon här inne som har barn genom wn privat sperma donator som kan berätta lite hur de går till? :)...undrar vart man hittar en privat sperma donator? Finns de någon sida? Tar en privat sperma donator betalt eller är det gratis :)? Hoppas de finns någon som har erfarenheter här inne som kan berätta lite, hade varit jätte tacksam :)

Skicka ett PM till mig så kan vi prata i fred. Jag har tidigare erfarenhet av att donera och kan nog svara på de flesta av dina frågor.
Svar på tråden någon som fått barn av en privat sperma donator? vart hittar jag en privat? någon som har erfarenheter här? :)