• mintlund

Längtar efter kärlek!

Hej!

Är en tjej som längtar efter kärlek . ..

Attraheras endast av grabbiga/maskulina/butchiga tjejer!

Känner du igen dig så skriv gärna

Den där kärleken som får ditt hjärta att bulta så hårt,

Som får dig att tänka på henne natt som dag,

Som gör dig så nervös av att hon bara tittar på dig,

Och lyssnar på dig helhjärtat.

Där du blir lite fjortis fnittrig igen.

Längtar efter dig som är omtänksam,  Kärleksfull, Ärlig, 

som får mig att känna att du är min bästa vän, men också min stora kärlek.

Längtar efter dig som jag kan prata om allt med, där vi kan ha olika åsikter  och tjafsa men ändå vet vi att det är vi och allt blir bra igen.

Längtar efter dig som älskar närhet lika mycket som jag. Där kyssar och kramar är någonting självklart och ju mer desto bättre

Längtar efter dig som inte lever i en illusion att vi alltid kommer vara sådär nykära som i början, men allt eftersom

vår kärlek blir större och växer, och vår vilja att vara med varandra gör att vi anstränger oss för varandra.

Vi ger inte upp för att vi har en svacka. Iallafall så länge vi ÄLSKAR varandra och vill ha varandra  så försöker vi på alla sätt hitta tillbaka till varandra.

Alla par har svackor..Det är normalt.

Man är trött,  man kämpar kanske med saker som är jobbiga, har det tufft på jobbet osv, då är det lätt att " ta ut  det" på den man står närmast  och älskar mest.

Men om man kan prata med varandra och

Säga förlåt så kan man förmodligen hitta förståelse för varandra och komma nära igen.

Längtar efter dig som vill ha romantik och mysiga stunder med mig.

Som älskar barn.

Som vill ha barn med mig och som njuter av tanken på att ha ett vanligt svensson liv med jobb, vänner, träning, resor, utflykter, och mycket romantik och kärlek???

Ingen aning var Just DU finns...

Vet bara att jag längtar sjukt mycket! ????

• Svar på tråden Längtar efter kärlek!
  • Anonym (Mevii)

Åh mycket av det där om inte det mesta låter helt underbart.

Men måste fråga då jag känner mig osäker, hur mycket grabbig/maskulin/bitchig vill du ha? Känner mig verkligen inte superfeminim men kanske inte tillräckligt grabbig heller.

Är bara mest nyfike just nu då jag även undrar hur jag blir klassad. Finns kriterier?

Svar på tråden Längtar efter kärlek!