• Jag älskar Flora

Marie Serneholt ser ju ut som en översminkad porrskådis i videon

Marie Serneholts solodebuts-video "That's the way my heart goes", nån mer som sett den och reagerat hur hon ser ut??!?!

Är det meningen att hon skall se ut som en amerikansk porrskådis med femton kg smink, eller råkade bara smikösen få storhetsvansinne av lycka när hon/hon fick uppdraget???

Synd att de måste överstyla henne så, hon som är rätt söt naturligt. Viss, Beyoncé o Co. är såklart mejkade till tänderna de med, men då ser det alltid mer "fräscht" ut.

Marie ser ju äcklig ut, burr!

• Svar på tråden Marie Serneholt ser ju ut som en översminkad porrskådis i videon
  • stockholmtjejen

Exakt min tanke också!

• Mamma till Wilma

Det kan man ju tycka. Jag tycker hon ser bra ut! Tycker inte hon har mer smink än nån annan i musikvideor.

• fenixen

Har inte sett videon, men jag förvånas över att ni orkar bry er

• 1978nettan

ja hon har verkligen förändrats från en grå mus till beckers färgkarta i huvet

• April Mamma

Håller med Mamma till Wilma,jag tycker att hon är grymt snygg!

• stockholmtjejen

Hon är jättesnygg och söt, brukar se henne och hon är verkligen det i verkligheten. MEN jag tycker att hon är överstylad och ser spacklad ut i videon.

• Jag älskar Flora

Men vilken kropp hon har, den lilla snärtan...

• desire

hon är mycket snygg tycker jag, men sen kanske det inte är så att hon skulle passa så bra med så mycket smink i alla sammanhang för det är ju faktiskt så att naturligt sminkad är snyggare.

• desire

såg henne i veckorevyn på vimlet från rockbjörnen, hon såg ut som ett litet luder.....(ursäkta ordvalet.)

• Poena

Jag tycker också det var för mycket Hade varit 1000 ggr snyggare om de tonat ner det!

• tingeling79

Är så less på alla plagierade Pamela Andersson bimbos...uuää.. såg videon på tv idag och jag låg och småskrattade för mig själv i soffan, kan det bli sämre??

Svar på tråden Marie Serneholt ser ju ut som en översminkad porrskådis i videon