• nathalieekstrom

Nubb teorin

Jag tycker mig ha hyffsad koll på nubb teorin men är osäker om man kan se den på min upp och ner bebis?
    Bilden är tagen i v 12+5

Någon som är bra på nubbteorin och tycker sig se något och vilket kön det kan tyda på?

• Svar på tråden Nubb teorin
  • Fru Hermelin

Ja, jag skulle säga att du vänder på bilden för att se lättare precis som du säger. Nu är jag ingen expert, har ganska nyss hört talas om nubb-teorin men försökt läsa på lite för att tyda min egen bild Flört Jag skulle gissa tjej på din! Tycker nubben ser rätt rak/nedåtvinklad ut!

• Fru Hermelin

Vill du kika på min? Vad tror du?
    Bebisen var inte det minsta medgörlig så det var svårt att få en bra bild

• nathalieekstrom
    Fru Hermelin skrev 2015-05-10 10:33:34 följande:

Vill du kika på min? Vad tror du?
    Bebisen var inte det minsta medgörlig så det var svårt att få en bra bild smile1.gif

Ja så jag tänkt, att vänder man den upprätt så känns nubben flickig. 5 dagar kvar till BF så återstår att se snart :) Ja på din kan man inte se någon nubb vad jag ser, men enligt skallform skulle jag nog tippa på en pojke för din del!
  • Fru Hermelin

Oj så nära, spännande att se om det stämmer då!

Nja, skallformen tror jag mindre på faktiskt som teori. Utefter vad jag läst är den inte alls tillförlitlig och kikar på bilder av min dotter från samma vecka så är denna bebis en kopia av henne. Så det vågar jag inte gå på Vem vet, det kanske stämmer, men då tror jag snarare det är slumpen.

Kikar man på andra nubb-bilder på nätet tror jag ändå det skulle kunna vara nubben man ser här på bilden, parallellt med ryggraden. Men har svårt att avgöra!

Ska på RUL nästa fre så då ska vi faktiskt fråga om de kan se. Känns lite säkrare!

• nathalieekstrom
    Fru Hermelin skrev 2015-05-10 11:01:29 följande:

Oj så nära, spännande att se om det stämmer då!

Nja, skallformen tror jag mindre på faktiskt som teori. Utefter vad jag läst är den inte alls tillförlitlig och kikar på bilder av min dotter från samma vecka så är denna bebis en kopia av henne. Så det vågar jag inte gå på smile5.gif Vem vet, det kanske stämmer, men då tror jag snarare det är slumpen.

Kikar man på andra nubb-bilder på nätet tror jag ändå det skulle kunna vara nubben man ser här på bilden, parallellt med ryggraden. Men har svårt att avgöra!

Ska på RUL nästa fre så då ska vi faktiskt fråga om de kan se. Känns lite säkrare!

Åh då får du skriva och säga om dem ser vad ni väntar :) Ja det blir spännande, vi är så inställda på en pojke faktiskt men ändå kul och chansa o gissa in i det sista nu!
Svar på tråden Nubb teorin