• Anonym (olydig)

smisk som straff

Smisk i samband med sex är ju inte helt ovanligt, men hur många här får smisk som bestraffning? Med handen eller med redskap? Hur hårt får ni smisk/pisk? Blåmärken, börjar ni gråta? Har ni stoppord o händer det att du måste använda det för att det blir för tufft? Får själv smisk som bestraffning lite då o då o undrar lite hur andra har det o gör.

• Svar på tråden smisk som straff
  • Midnight Sun

Jag fick smisk som bestraffning under hela min uppväxttid. Det var accepterat på den tiden. 

Det fanns inga stoppord naturligtvis. 

Det verkar som du ställer frågor om Smisk som straff men tänker på Smisk i ett sexuellt sammanhang.

• Anonym (Seg_deg)
    Anonym (olydig) skrev 2015-05-11 08:52:38 följande:

Smisk i samband med sex är ju inte helt ovanligt, men hur många här får smisk som bestraffning? Med handen eller med redskap? Hur hårt får ni smisk/pisk? Blåmärken, börjar ni gråta? Har ni stoppord o händer det att du måste använda det för att det blir för tufft? Får själv smisk som bestraffning lite då o då o undrar lite hur andra har det o gör.

Du har inte en aning om vad du pratar om. Akta svansen.
  • Anonym (Loppan)

Men vad menar du?

Jag fick smisk som straff när jag var barn av både mamma och pappa. Otroligt förnedrande bortsett från att det gjorde nåt alldeles vansinnigt ont. Det är väl ingen som behandlar barn så idag hoppas jag!

• Anonym (olydig)
    Anonym (Loppan) skrev 2015-05-11 10:40:10 följande:

Men vad menar du?

Jag fick smisk som straff när jag var barn av både mamma och pappa. Otroligt förnedrande bortsett från att det gjorde nåt alldeles vansinnigt ont. Det är väl ingen som behandlar barn så idag hoppas jag!

Ojdå verkar som att jag uttryckt mig oklart. Jag menar inte barnbestraffning, tycker jag är helt fel o förkastligt o har väl inte med sex o sånt att göra. Jag menar mellan vuxna där tjejen (oftast) får smisk av sin kille. Ofta i samband med sex men undrar om smisk som straff som någon sorts dominanslek/spel. Ni som får det kanske kan berätta lite hur det utövas hos er.
  • Anonym (Rödstjärt)

Jag får smisk av min kille både i samband med sex och som bestraffning om jag varit "stygg".

Det varierar mycket, även vid bestraffning, hur mycket smisk och med vad jag får. Jag blir nästan alltid lagd över knät och sedan smiskar han hårt oftast med handen men ibland med hårborste eller t.om björkris. Färgen på skinkorna varierar mellan rosa och knallröd efter en omgång.

Jag gråter ofta av svedan men jag måste säga att jag verkligligen VILL gråta när jag får smisk. Får utlopp för så mycket känslor då och jag känner att jag mår bra av det.

• sinner

Inget som sker hemma, även om det pluppar upp i tankarna ibland att använda det som någon form av spel/lek.

Tror sånt här har blivit väldigt populärt sedan 50sog slog igenom.

• Anonym (olydig)
    Anonym (Rödstjärt) skrev 2015-05-11 14:50:47 följande:

Jag får smisk av min kille både i samband med sex och som bestraffning om jag varit "stygg".

Det varierar mycket, även vid bestraffning, hur mycket smisk och med vad jag får. Jag blir nästan alltid lagd över knät och sedan smiskar han hårt oftast med handen men ibland med hårborste eller t.om björkris. Färgen på skinkorna varierar mellan rosa och knallröd efter en omgång.

Jag gråter ofta av svedan men jag måste säga att jag verkligligen VILL gråta när jag får smisk. Får utlopp för så mycket känslor då och jag känner att jag mår bra av det.

Ungefär som hos oss då, fast jag får lika ofta stå framåtlutad över ett bord eller stå på knä o luta mig i soffan eller så. I knät blir det nästan alltid med handen, annars lite olika redskap som plastlinjal, hårborste, läderrem men han har också kört med en paddel som han köpt. Jo visst gör det ont och visst gråter jag men är väl liksom en del i grejen. Smisk ska inte va skönt, det är ett straff och poängen är att det gör ont, som min kille säger. 
  • Anonym (olydig)
    sinner skrev 2015-05-11 14:55:09 följande:

Inget som sker hemma, även om det pluppar upp i tankarna ibland att använda det som någon form av spel/lek.

Tror sånt här har blivit väldigt populärt sedan 50sog slog igenom.

Jo det tror jag också att det blivit lite vanligare, men verkar inte va så många här iaf, inte som har lust/mod att berätta, haha. 
Svar på tråden smisk som straff