Är jag en hora/slampa?
Hej
Tja, vad ska jag skriva. Jag vet att är man med många killar och håller på så är man en såkallad slampa. Jag bor i en förort, jag visste inte att folk ''kände till mig''. Men när jag skulle iväg och handla idag så står det typ ett killgäng och frågar om jag har lust att ligga med dom, sen kallar dom mig hora. Jag har en kompis med mig och hon berättar sedan att det går rykten att jag ligger med alla. Hur jag är i sängen osv osv, alltså wtf?
Vi skulle sedan upp till honom och se film med lite andra vänner. Jag kan inte riktigt släppa detta så jag frågar när vi sitter och käkar om dom också hört att folk pratar om mig. Det har dom. Dom säger sen att det inte är så farligt och dom flesta killar har mig som sin våta dröm och berättar vad dom hört. På riktigt, jag blev faktiskt ledsen av att höra det, dom tyckte bara det var roligt. Så jag gick hem.
Nu ska jag inte skriva att jag inte ligger runt, för jag gillar killar och sex men nej, jag ligger inte med alla och jag är inte lätt att få i säng som det sägs. Nu tror ju ''alla'' det om mig, det är ju inte ens sant och och? Varför får jag inte jag göra som jag vill?