• nettizmedman1

Vad använder ni för underkläder främst.

Det har varit en del trådar om hur populärt olika typer av underkläder är, så jag tänkte starta en omröstning här så vi kan se hur vanligt och ovanligt olika typer är.

Kryssa i det som ni använder mest av, om du använder många olika typer av underkläder och blandar, så ta "ofta olika" kategorin.

Har delat upp på man och kvinna så vi kan få en bättre bild av om de skiljer mycket mellan.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad använder ni för underkläder främst.
  • Meebo

Boxer/hotpants 90% av tiden och dem resterande 10% string när jag tycker det är skönt, till exempel varma sommardagar och sånt.

• nettizmedman1
    Meebo skrev 2015-05-13 12:10:03 följande:

Boxer/hotpants 90% av tiden och dem resterande 10% string när jag tycker det är skönt, till exempel varma sommardagar och sånt.

tryckte du på boxer eller övrigt när du röstade?
  • Aniiee

Det beror alldeles på vad jag ska göra, med vem och vilken dag det är.

Bokcitat, filmcitat, musikcitat, spelcitat..... har du inget vettigt att säga själv?
  • fluu

Hotpants eller slip.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • nettizmedman1
    Kereza skrev 2015-05-13 20:45:27 följande:

Brazilian :) 

Tänkte att Brasilanska trosor är ganska närma Tanga trosor och tänkte att de tillhörde "och likande", men de är ju upp till var och en, men de var hur jag tänkte

Om man pratar om rio-trosor så blir det lite knepigare. Det är ju lite mitt emellan string och tanga.

Svar på tråden Vad använder ni för underkläder främst.