• Anonym (Morgan)

Dejting BBW?

Jag undrar om någon vet någon gratis dejtingsida för personer som är och eller gillar större personer?

• Svar på tråden Dejting BBW?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Morgan) skrev 2015-05-13 12:25:49 följande:

Jag undrar om någon vet någon gratis dejtingsida för personer som är och eller gillar större personer?

Vad är egentligen BBW? Var går gränsen mellan vanligt mullig/tjock och BBW?
  • Anonym (Morgan)

Det är väl när man är lite extra goo

• DickRex

Nej, vet ingen, men förstår inte heller syftet. Hur väl fungerande skulle du tro att nätdejting hade varit om det fanns separata sajter för rödhåriga, rockers, fotbollsintresserade och rökare? Nej, vi människor är ju så komplexa och inkonsekventa att det bästa är om alla singlar hade träffats på en sajt och där kunde fylla i vad de har att erbjuda och vad de söker på alla möjliga områden. Det är ju inte säkert att den som är BBW vill träffa en BBW, och en tunnis kanske vill ha en BBW. Skulle det finnas en sajt för tunn-BBW-mix då också tänker du?

Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • Anonym (BC)

Kolla på bodycontact. Tycker de flesta tjejerna som har profilbilder där är tjockisar:)

• Anonym (?)
    Anonym (ds) skrev 2015-05-13 13:28:26 följande:
    Darkside.
    Är darkside en dejting sida?? Och varför skulle där finnas mer BBW där?
  • Anonym (Morgan)
    DickRex skrev 2015-05-13 13:24:02 följande:

Nej, vet ingen, men förstår inte heller syftet. Hur väl fungerande skulle du tro att nätdejting hade varit om det fanns separata sajter för rödhåriga, rockers, fotbollsintresserade och rökare? Nej, vi människor är ju så komplexa och inkonsekventa att det bästa är om alla singlar hade träffats på en sajt och där kunde fylla i vad de har att erbjuda och vad de söker på alla möjliga områden. Det är ju inte säkert att den som är BBW vill träffa en BBW, och en tunnis kanske vill ha en BBW. Skulle det finnas en sajt för tunn-BBW-mix då också tänker du?

Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
    Oftast så har BBW och BBM sämre självförtoende, vilket de givetvis inte behöver. Den verklighet du beskriver vore väl toppen, men tyvärr ser det inte ut så.

Trodde då det fanns en sida för "kraftiga" där alla kan känna sig avslappnade för vem de är och hur de ser ut. Smala, rödhåriga och andra du citerade är väl också välkomna dit. Men då slippa glåporden att dom e feta, fula osv.
  • Smecker
    Anonym (Morgan) skrev 2015-05-13 13:09:08 följande:

Det är väl när man är lite extra goo

Låter som om du borde skippa dejtingsidor och flytta till Göteborg. Änna då va.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (BBW-hunter)

Det fanns någon klubb Stor och Vacker för några år sedan, i Sthlm. Tycks vara nedlagd numera av någon anledning?

• HäckHäxan
    Smecker skrev 2015-05-16 15:19:10 följande:
    Låter som om du borde skippa dejtingsidor och flytta till Göteborg. Änna då va.
    Gött mos. Undra vad ett medlemskap skulle kosta I all in.....
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Morgan) skrev 2015-05-13 12:25:49 följande:
    Bortsett från diverse grupper på fb som heter mulligt är gulligt som egentligen inte är dejting inriktade alls, så rä den enda jag kan komma på mulligt . se eller om det är com minns inte, iaf samma man som har den sidan har några av mulligt grupperna på fb.

Själv är jag en tjockis och jag tycker nog tjockisar precis som icke tjockisar finns på alla möjliga sidor. Själv föredrar jag ju män som tycker om mig för att jag är jag och inte för att jag väger x antal kilon, för jag kan ju aldrig lova att jag kommer fortsätta vara tjock hela livet, en dag kanske jag tröttnar på det liksom. 
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Dejting BBW?