• MoaElis

Få månadsfaktura trots att man betalat? (klarna)

Idag fick jag en faktura på ca 1000 kr, det står att det är en månadsfaktura på två prylar. Jag har valt faktura på dem, men betalade dem direkt när jag fick varorna. Fick fakturan på mejl och betalade. Hur kan det då komma sig att jag då fick en månadsfaktura? Jag har aldrig fått det tidigare från klarna. Kan det ha blivit något fel med betalning eller vad kan ha hänt? Mejlat klarna men lär nog ta ett tag innan man får svar och man får ju lite ångest....

• Svar på tråden Få månadsfaktura trots att man betalat? (klarna)
  • Tokfrans

Ring klarna och kolla? bästa sättet att få reda om de vart fel eller nått annat.

• MoaElis

jag har som sagt mejla, tänkte höra om nån varit med om liknande...

• Tokfrans

ja jag har vart med om de och dom hade gjort fel, och har ringt inte mailat då de dröjer med svar när du behöver de omgående :) så ring

• KlarnaAB
    MoaElis skrev 2015-05-13 17:48:01 följande:

Idag fick jag en faktura på ca 1000 kr, det står att det är en månadsfaktura på två prylar. Jag har valt faktura på dem, men betalade dem direkt när jag fick varorna. Fick fakturan på mejl och betalade. Hur kan det då komma sig att jag då fick en månadsfaktura? Jag har aldrig fått det tidigare från klarna. Kan det ha blivit något fel med betalning eller vad kan ha hänt? Mejlat klarna men lär nog ta ett tag innan man får svar och man får ju lite ångest....

Hej MoaElis! 
    Vi kollar gärna närmare på varför du tagit emot en månadsfaktura i och med att du säger att du redan betalat för köpen. Vi kommer besvara ditt mejl så fort som möjligt. Du kan även mejla mig på hello@klarna.se för vidare hjälp. 
    Ha en trevlig helg!
    Mvh, Madeleine 
  • MoaElis

Ja nu har jag fått svar och det var fel, skönt, man får lite panik.

• KlarnaAB
    MoaElis skrev 2015-05-16 20:01:42 följande:

Ja nu har jag fått svar och det var fel, skönt, man får lite panik.

Jag förstår, vad skönt att höra att det löste sig med din faktura. Det är bara att återkomma om du har några fler funderingar. 
    Trevlig vecka!
    Mvh, Madeleine 
Svar på tråden Få månadsfaktura trots att man betalat? (klarna)