• Anonym (kik?)

    vad är fördelen med kik? (för sexuella kontakter/chatt)

    Varför vill man använda kik framför andra sätt att chatta? vad är fördelen?

  • Svar på tråden vad är fördelen med kik? (för sexuella kontakter/chatt)
  • Peter37

    Att man kan göra det när man vill..mobilen har man ofta med sig. .jag älskar att sexa via kik ..visar bilder och filmer. .fantiserar och njuter.

  • Anonym (kvinna)

    Finns inga fördelar med Kik, bara desperata iq-befriade snubbar som vill visa kuken och vara anonyma pga lilla frugan hemma.

  • DickRex

    "andra sätt att chatta" - rätt så oprecist...

    Kik har ingen koppling till vare sig facebook, telefonnummer eller något annat. Anonymt helt enkelt!


    Läs inte det du tror att jag skriver mellan raderna. ...och försök förstå istället för att missförstå.
  • Anonym (enannankvinna)

    Anonym (kvinna) skrev 2015-05-14 18:25:12 följande:Finns inga fö: delar med Kik, bara desperata iq-befriade snubbar som vill visa kuken och vara anonyma pga lilla frugan hemma.[/quote]

    Dom män jag kik:at med har då inte varit iq -befriade, tvärtom. Man kanske drar till sej olika...däremot har de varit anonyma för sin frus skull men jag har velat vara anonym för min mans skull så det passar bra. Ett bra sätt att dryga ut sexlivet hemma utan att vara otrogen irl. Har du testat många män på kik eftersom du kan döma ut dem ? Kik är som en telefon eller mail , klart man kan prata med fel person men det beror inte på teknikvalet.

  • Anonym (kvinna)

    Är det du eller din man som inte tycker att det du gör är otrohet? Jag har lagt ner kik för majoriteten visade sig ha en lilla frugan hemma, oavsett vad de påstod själva vilket imo är ganska iq-befriat. Klart de väljer en teknik som underlättar för dem att va anonyma och ljuga utan att bli påkomna. Kul att du bekräftade min tes.

  • Sheldore
    Anonym (kvinna) skrev 2015-05-14 18:25:12 följande:

    Finns inga fördelar med Kik, bara desperata iq-befriade snubbar som vill visa kuken och vara anonyma pga lilla frugan hemma.


    Tror du träffade mitt i prick därSkål
  • mammaåten

    Fördelen är att jag slipper ge ut namn och telefonnummer. Jag chattar dock inte med folk därifrån. Utan från tex internetsidor som K6 tex. Vill jag ta det längre än det går jag vidare till kik. Verkar dom vettiga kan dom få nummer och Facebook tex. Föredrar sms egentligen, men numret finns på eniro och därför vill jag inte ge ut det.

  • Anonym (enannankvinna)

    Jag skrev "utan att vara otrogen irl ". Ingen smitta, ingen gravidrisk, ingen risk att råka illa ut och ingen risk att såra sin partner. Däremot är det bra att vara öppen med att man är upptagen och inte vill träffas men det gäller ju telefon och dejtsajter också.

  • Sheldore
    Anonym (enannankvinna) skrev 2015-05-14 20:44:23 följande:

    Jag skrev "utan att vara otrogen irl ". Ingen smitta, ingen gravidrisk, ingen risk att råka illa ut och ingen risk att såra sin partner. Däremot är det bra att vara öppen med att man är upptagen och inte vill träffas men det gäller ju telefon och dejtsajter också.


    Låter som du hittat ett bra sätt att ha kul i fantasin utan att leva ut det irl Glad
  • Anonym (kvinna)

    Förmodligen därför du smyger med det, antar jag, för att det inte är nån risk att din man blir sårad.

Svar på tråden vad är fördelen med kik? (för sexuella kontakter/chatt)