• Anonym (Jaaaa)

Ska ÄNTLGEN stjärtknulla henne idag

Idag ska jag ÄNTLGEN för första gången få stjärtknulla min kvinna idag! Tror ni hon förstår att hon måste bajsa samt spola rent analen i analen innan? Eller måste jag informera henne om det? Tänker att det borde tillhöra sunt förnuft.

• Svar på tråden Ska ÄNTLGEN stjärtknulla henne idag
  • Anonym (suck)

Du får väl trycka in den, utan kondom helst, och se vad som händer...

• Anonym (Jaaaa)
    Anonym (suck) skrev 2015-05-16 20:02:04 följande:

Du får väl trycka in den, utan kondom helst, och se vad som händer...

Kondom? Det blir ju ändå inga barn analt. Varför ska jag ha kondom?
  • Anonym (suck)
    Anonym (Jaaaa) skrev 2015-05-16 20:03:20 följande:

Kondom? Det blir ju ändå inga barn analt. Varför ska jag ha kondom?

Läste du ens vad jag skrev?
  • Anonym (Jaaaa)
    Anonym (suck) skrev 2015-05-16 20:06:04 följande:

Läste du ens vad jag skrev?

Ja, du sa "o se vad som händer utan kondom". Du menade att jag skulle göra henne gravid. Så trög. Man blir inte gravid när man har analsex......
  • Anonym (haha)

Hur kan man vara så glad bara för att man ska få knulla sin fru i röven??? Är det så viktigt att få knulla frun i röven?? Hoppas att hon också får knulla dig i röven och hoppas såfall att hon gör det först på dig så du kan få känna hur det känns.

• Anonym (Jaaaa)
    Anonym (haha) skrev 2015-05-16 20:22:43 följande:

Hur kan man vara så glad bara för att man ska få knulla sin fru i röven??? Är det så viktigt att få knulla frun i röven?? Hoppas att hon också får knulla dig i röven och hoppas såfall att hon gör det först på dig så du kan få känna hur det känns.

Är du svartsjuk?
  • Anonym (haha)
    Anonym (Jaaaa) skrev 2015-05-16 20:24:37 följande:
    Är du svartsjuk?
    ha ha ha... nej knappast.... glad att jag inte är din fru som måste få en kuk i röven. då det ända som ska komma ut därifrån är skit. man ska inte få in något där. men du har säkert mindervädigskomplex... därför måste du knulla frun i röven...
  • Anonym (Hej)

Oavsett hur tömd hon är tror jag inte du ska utesluta bajs på kuken. Därför är väl kondom det bästa.

• Anonym (anonym)
    Anonym (Jaaaa) skrev 2015-05-16 20:00:46 följande:
    Idag ska jag ÄNTLGEN för första gången få stjärtknulla min kvinna idag! Tror ni hon förstår att hon måste bajsa samt spola rent analen i analen innan? Eller måste jag informera henne om det? Tänker att det borde tillhöra sunt förnuft.
    Verkar vara ett skittråkigt sexliv om det måste utlovas i förväg diverse saker som ska ske.
Svar på tråden Ska ÄNTLGEN stjärtknulla henne idag