• Chi

    Misslyckad förhållande ?

    Hej !!

    Jag hade en tjej hon hette Angelica hon gjorde precis allt för mig gissa vad, jag gjorde precis samma sak.bästa som va jag är ingen morgon människa men när jag vakna upp bredvid henne, blev så glad att jag gick upp med världens leendet , leendet av ren kärlek , hon var fantastisk men hade en ända nackdel hon kunde inte prata om allt eftersom hon var en tystlåten en , nog om henne ! Vi bestämde oss för att flytta ihop vi va så förhoppningsfulla båda två. Jag fick ett jobb som krävde väldigt mycket energi och det gjorde att jag nästan gick in i väggen . Va i ett svart hål som jag inte kunde komma mig ur riktigt .va 2 månader sen förhållandet bröts och vi gick skilda vägar faktist så var det sjukt jobbigt men den biten är över nu jag är glad och lycklig hoppas hon är det med , jag vill jätte gärna fråga den här tjejen o fråga som jag gjorde förr vad är de älskling ?

    Men samtidigt så vet jag att jag inte behöver gå efter det gör henne ledsen bara . Jag är fortfarande förälskad i människan hon va grymt vacker . Den dagen vi gjorde slut så sa hon du är konstig kom som en shock :o varför är jag konstig nu liksom efter 1-2 år vf va jag inte de innan ? De som fick henne på sånna konstiga tankar var hennes syster och umgänge . Hon va arbetslös och hade tid för att umgå me sina vänner, jag hade väldigt lite tid går detaljerat så alla förstår. Jag hade nästan alldrig tid att träffa hennes vänner för jag bodde i Norge o hon Sverige , det gjorde att hon fick för sig att jag inte var seriöst fastän jag va super seriös . Jag ville bara få ut mina tankar som faktist kvävde mig jag menar jobba , betala bilen, hus , mat ska de finnas , de ska städas hemma de ska tvättas och man ska försöka vila ut på det och även se till att leva . Jag hade sjukt stora utgifter då va anledningen till de jobbet.

    Hon tänkte inte på att jag ville vara hennes prins utan fick för sig ibland att jag va otrogen för ingen av oss hade något o prata om riktigt , de viktigaste är att faktist i ett förhållande att komunicera . 2 olika personer 2 olika tankar inte alltid man är överens om allt . Jag blev bara less på förhållandet efter ett tag för jag såg inte den prinsessan jag längta hem till som jag gjorde början utan mer nu hem till denna tjejen o va mer nervös för att hon ska va ledsen över våran situation ,vill tillägga att hon hade stora problem hemma.

    Jsg tänkte o tänkte på det o mådde inte speciellt bra jag menar hur kul är det att förlora en bästavän o dessutom en man är totalt för älskad i ?

    Hon och jag blev till slut jag bara jag, blev rädd för att de ska t slut kände mig inte förälskad och samma var de på hennes sida . Varför ?

    Jo för hon var lika rädd men inte visste hur hon ska reagera .

    Satt i skiten

    Jag tänkte så mycket att hjärnan va överbelastad av allt negativt hon tänkte om oss . Jag vet exakt hur människan fungerar , när hon vaknar va hon gör och va hon tänker .

    Sjukt att man hR kunnat studera en partner så mycket jag va intresserad i människan sen dag ett och kände fyfan vilken fantastisk tjej , nu till det tråkiga då!

    En dag så sprängdes jag ,va så besviken , så arg och så iriterad . Jag sa precis va jag tyckte överdrev kanske lite det gjorde ont i mig att säga det till min prinsessa körde hem henne till Sverige också va det slut man har alldrig tänkt hur viktig kärleken är jag uppskattar den så Sjukt men vf blev de så här tänker jag . Ända som krävs komuntion med varandra så ni vet precis vad partnern vill ha mer av ellr mindre av . Tips

    Jobba med den pressen vi har på oss kan värkligen förstöra mycket både psykiskt o fysiskt . Ni märker de sen när det är slut att de är det jobbigaste att faktist låta den man älskar gå vidare bara stå där som en fåne o se dum ut. Jag vet att jag kan rätta till det här men jag har inte vågat inte vågat att ringa o fråga Angelica varför kan vi inte bara lägga det här bakom oss osså bara krama hennes gosa o faktist säga jag älskar dig och saknar dig jag vet att hon saknar varend minut o vill så gärna försöka med mig igen men de går inte nu , hon väntar på att jag ska ringa o säga förlåt för det .

    Varför ska jag göra det tänker jag då ? Jag menar jag har gjort fel lika mycket har hon . Varför ska jag va en som faktist ska springa efter det här är det inte lite konstigt att vi båda vill tbx till varandra men att de faktist är så sorgligt att vi är rädda för de båda två?

    Vi är allt för omogna!

    Anledningen till att jag kan prata för henne med är att jag vet va hon värkligen tycker om mig .

    Det värsta

    Jag tycker sjukt mycket om henne fortfarande än idag och vill så jätte gärna ta med henne till familjen igen och säga till mamma och pappa vi är ett lyckligt par . Jag hade en bra relation till mamman men inte pappan han va en riktig surgubbe Haha! Mamman alkoholist och syster halvt psykopat , vilken familj ????

    Sjukt konstigt att jag hamna i en sits där min tjejs familj var sjukt konstiga det påverkade henne ngtt väldigt, märkte att hon var en fin person men med en syster som tyckte att jag såg bra ut o kunde få de flesta tjejerna o skylle bara vara otrogen elr oseriös o att jag behandla henne illa . Till slut blev det så att hon faktist trodde på det hennes syster sa till henne . Då fick jag se mycket tråkiga sidor av min "bästavän" hon va arg tänk själv hur jobbigt det är att tänka tanken att din pojkvän är ute o ränner med andra ?

    Jag hade ett liv där jag själv inte tänkte på något annat än jobb och henne de va jobbigt både där och hemma jag grät många gånger när jag bara tänkte att de va påväg att ta slut . Jag kunde inte tänka färdigt jag mådde så dåligt att jag faktist gick ner många kilon . Jag har alldrig känt att jag älskar någon som hon men me allt som jag har berättat om nu så var det svårt . Jag tänkte Ofta tänk om hon börjar drick som sin mamma och jag skulle få en sjuk fanilj i framtiden ? ush jobbig o leva me en sånn!

    Har du någonsin känt att du faktist inte har någon chans att få sker o ting på plats igen ? Du är inte långt ifrån men fortfarande några viktiga punkter kvar ? Jobbigaste känslan jg har haft . Jag har ingen chans nu fastän jag vet att hon älskar mig så vet jag lika väl att hennes familj / vänner faktist hatar mig ingen aning varför men det gör Att jag är en idiot från hennes familj o vänners sida.

    Tänker .

    Hur viktig är denna människan ?

    Varför är denna människa så viktig ? I mitt fall var jag förälskad och Galen i henne men samtidigt var jag för upptagen med att överleva mitt lilla race .

    Tänk alltid så tråkigt det är att vara singel jag menar hur kul o underbart är det inte att komma hem o bara sitta o tjöta Med någon man värkligen tycker om.

    Jag vill inte ha någon tjej men om hon nu ringer o vill tillbaka så är jag mer än gärna Redo för att finna tbx de lilla extra vi hade .

    Jag är en seriös kille en charmig en får höra det ganska ofta . Hon är en som har dålig självFörtroende .

    Så mycket jag har skrivit allt det är sanning och det handlar om den tjejen jag älskar och gör allt för .

    Känns som jag har sovit och nu vaknat upp och typ va hände ? Var tog hon vägen , jag har slutat jobba så mycket nu och vi kan spendera mer tid tillsammans som förr då vi skrattade åt Våra dåliga skämt och alla grymma impuls resor Elr vf inte de lugna Dagarna vi faktist bara såg på tv för jag v så trött . Jg hoppas ni där tr kärleken på Alvar det finna inget vckrare , vem vet hon kanske ringer och säger att hon värkligen vill försöka igen ?

    Varje gång något liknande hÄnder kan va med bästa kompisar med men lyssna på ditt hjärta Och på vad som gjort dig lycklig / göt dig lycklig för en dag kan det vara för sent då Har ni lyckats att såra varandra och båda mår skit för ni vill värkligen tbx till de bästa kapitlet i boken .

    Då du fick kärlek av rätt person de är då det känns bäst att Leva känna det fyfan va bra jag är som har fått henne/honom att älska mig och känna den underbara känslan jag har han/ henne där när de behövs både i vått och tort känna sig hel Och trygg.

    Bättre kominikation = framgångs rik fårhållandr och våga Ta för sig kärlek . Jsg har nu lagt Tid på att skriva lite om mitt som va , och vill så jätte gärna ha råd tips från folket va tycker ni ? är jag ute o cyklar eller tycker ni att jag ska fortsätta att hoppas ?

    Mycket att läsa men lovar att det är iintressant. Mvh

Svar på tråden Misslyckad förhållande ?