• cattis83

Några i kronobergs län...

Hejsan!
    Undrar om det finns fler än jag här inne som precis har fått ett plus på stickan?

• Svar på tråden Några i kronobergs län...
  • Fröken15

Hej!
    Jag är från Kronoberg! När har du BF? Har ej varit på UL ännu men enligt appen har jag BF runt 20/1.

• cattis83
    Fröken15 skrev 2015-06-09 06:42:20 följande:

Hej!
    Jag är från Kronoberg! smile1.gif När har du BF? Har ej varit på UL ännu men enligt appen har jag BF runt 20/1.

Hejsan vad roligt :) enligt appen så har bf den 14 januari. Men tror inte det stämmer för jag var inne på vul i förra veckan pga en liten blödning. Å då såg man bara att det var en graviditet på g. Men inget foster syntes. Ska tillbaka nästa vecka för att göra ett nytt vul. Så jag tror jag är i vecka 6 el nått sånt..hoppas att det är en liten där inne. Längtar så tills nästa vecka. Är det ditt första barn?
  • Fröken15

Okej, vad spännande! Håller tummarna för att de ser något litet där nästa vecka! Ja, det är det så allt är nytt och spännande. Sj?

• cattis83
    Fröken15 skrev 2015-06-09 14:20:05 följande:

Okej, vad spännande! Håller tummarna för att de ser något litet där nästa vecka! smile1.gif Ja, det är det så allt är nytt och spännande. Sj?

Så spännande :) detta är mitt tredje barn fast denna gång är det med min "nya" sambo. :) ja håller verkligen tummarna för mig själ :) har ni planerat barn länge?
  • cattis83
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-09 14:44:27 följande:

Är också från Kronoberg. Hoppas på ett plus i helgen? :)

Å roligt med en till :) å vad spännande för dig! Är det ditt första plus du väntar dig?
  • cattis83
    cattis83 skrev 2015-06-09 18:11:48 följande:
    Å roligt med en till :) å vad spännande för dig! Är det ditt första plus du väntar dig?
    Såg precis ditt nick mamma till två... Så antar att det inte e ditt första :)
  • Fröken15

Vad roligt med fler från Kronoberg!

Vi har planerat det länge, ja! Jag är en planerare ut i fingerspetsarna. Slutade med piller förra sommarn och ville ha ett barn som är fött tidigt på året då jag själv är det och vet fördelarna så 2015 passade oss inte. Väntade, prickade dock inte in ÄL för mannen var bortrest men det tog sig på första försöket, helt osannolikt!! Så peppar, peppar om lilla pyret hänger kvar och är friskt har vi bannemig lyckats planera även ett barn!

Hur gamla är ni? Ni båda har alltså två sedan innan, hur känner ni inför ett tredje?

• Mamma till två gullegrisar
    cattis83 skrev 2015-06-09 18:11:48 följande:

Nej mitt tredje :))
  • Mamma till två gullegrisar

Jag och sambon har ju velat fram och tillbaka om vi ska ha ett tredje men bestämde att nu kör vi :) man har ju två friska barn sen innan och man är lite äldre nu och oron finns där lite mer denna gången. Men kommer säkert gå jättebra :) är 30 år.

Svar på tråden Några i kronobergs län...