• michelliz

bikarbonat testet ?!

Hur många har gjort Bikarbonat testet? & vilka har de stämt för? Glad
    Enligt bikarbonatstestet ska vi få en liten grabb, men återstår att se på UL Imorgon.

• Svar på tråden bikarbonat testet ?!
  • Jossan21

jag gjorde testet och det visade pojke, enligt ultraljud är det en liten pojke med! :) så för mig stämde det!

• Ca_rr_o87

Gjorde oxå testet och det visade tjej och ut kom en liten prinsessa så det fungerade för mig med :)

• majja83

Gjorde oxå testet visade på pojke å enligt ul väntar vi en pojken vilken dag som helst

• zaza21
    michelliz skrev 2015-05-19 11:24:35 följande:

Hur många har gjort Bikarbonat testet? & vilka har de stämt för? Glad
    Enligt bikarbonatstestet ska vi få en liten grabb, men återstår att se på UL Imorgon.

Nu blir jag nyfiken. Vad är detta för test? Hur gör man den?
  • majja83
    zaza21 skrev 2015-05-19 15:00:03 följande:

Nu blir jag nyfiken. Vad är detta för test? Hur gör man den?

Du tar 2 tsk bikarbonat i en mugg å så tar du morgon kiss å blandar. Bubblare/skummar så är de pojk händer de inget är de tjej.
  • zaza21
    majja83 skrev 2015-05-19 15:13:49 följande:
    Du tar 2 tsk bikarbonat i en mugg å så tar du morgon kiss å blandar. Bubblare/skummar så är de pojk händer de inget är de tjej.
    Det verkar roligt:D vilken vecka kan man göra den?
  • majja83
    zaza21 skrev 2015-05-19 18:12:42 följande:

Det verkar roligt:D vilken vecka kan man göra den?

Tror du kan göra de när som helst i graviditeten. Annars tror jag de är bäst i början. Är osäker.. men jag gjorde ett tidigt tror jag var i v 10 sen gjorde jag ett i v 20. Vi tog reda på könet på ett senare ul så vi har typ bara vetat de i 1,5 månad.
  • Mira14

Jag gjorde testet två gånger, första gången visade det tjej och andra pös det pyttelite om man lyssnade väldigt noga men det skummade inte. På RUL visade det att jag har en grabb i magen så på mig stämde det inte riktigt tycker jag!

• aleakim

För mig har det stämt med båda barnen, har en ettårig son och väntar en pojk till :)

W och liten i magen :)
Svar på tråden bikarbonat testet ?!