• Vilda93

Hjälp ägglossningstest

Har tagit test varje dag i en vecka nu men istället för att bli starkare så har det blivit svagare. Betyder detta att jag precis missat mitt ÄL denna månad? eller kan de betyda att den inte kommit ännu? Om man inte har eller precis haft ÄL ska de la inte synas något utslag alls på stickan? 

• Svar på tråden Hjälp ägglossningstest
  • Långbenopluto

Utslag får man varje dag oavsett var man är i menscykeln.

Du kan ha missat ÄL, eller så hade du ingen ÄL denna månad. EN kvinna har ca 10 ÄL/år.....

• Dasha

jag höll på med dessa Tyst äl-stickor flera ggr i mitt liv. de har aldrig visat positivt, förutom en förmiddag MYCKET svagt och sedan inget efter fyra timmar.

aldrig mer!

jag fick två barn trots att dessa Demon stickor visade negativt.

släng dem (tycker jag).

• Jag är bara jag

Ibland undrar man hur folk blev gravida förr innan allt vad äl-tester,hälsokostpiller och annat fanns! Tungan ute  Äl-test behövs bara om man har väldigt oregelbunden mens och inte har sex var tredje dag. I annat fall kan man liksom inte missa äl och då behövs de inte. Glad

• Vilda93

Jasså? Barn trots att de va negativa stickor? Då kanske jag kan ha lite tur jag med Drömmer Har haft både ömma bröst och äl flytningar men endast svaga sträck och nu idag knappt något alls på stickan! 

• Dasha
    Vilda93 skrev 2015-05-20 19:38:38 följande:

Jasså? Barn trots att de va negativa stickor? Då kanske jag kan ha lite tur jag med Drömmer

ja, precis!!!!!!
  • Tramses

Fick Heller aldrig utslag, trots hundratals tester. Är i v 18 nu. Släng siten!

• Vilda93
    Tramses skrev 2015-05-20 21:38:32 följande:

Fick Heller aldrig utslag, trots hundratals tester. Är i v 18 nu. Släng siten!

Då håller jag tummarna att jag har samma tur! Läste lite på nätet då jag blev fundersam över de hela och där stod det att bröst ömheten kommer inte fören efter äl så måste vara att jag missat den? Får bli att vänta o hoppas att de tar denna månad!
Svar på tråden Hjälp ägglossningstest