• Randig

Klädkammare till barnrum - tipsa mig!

Vi ska göra om våran klädkammare till ett litet barnrum. Där vi mer tänker att spjälsängen och garderob/byrå ska stå för att kunna förvara alla kläder. Det blir trångt i vårt sovrum nu som det är nu:)

Nu vill jag se andra som gjort om klädkammare eller andra mindre rum till små barnrum! Vad har ni för hyllsystem, lampor, dekorationer osv. Lägg in bilder!

Smarta tips mottages gärna:)

En som jag hittade på google hade gjort så här, jätte mysigt!

• Svar på tråden Klädkammare till barnrum - tipsa mig!
  • Anonym (!)

Tänk på att ha god ventilation, alt. dörren öppen om bebisen ska sova i garderoben.

• IsDimma

Har inga direkta tips mer ön att se till att ventilationen är bra. Klädkammare är ofta inte inte så bra ventilerade.

• Randig

Ja, vi kommer inte ha dörren stängd:) vi kommer nog till och med ta bort dörren helt så då blir nästan klädkammaren som en förlängningen av vårt sovrum. 

• Randig

Ja, vi kommer inte ha dörren stängd:) vi kommer nog till och med ta bort dörren helt så då blir nästan klädkammaren som en förlängningen av vårt sovrum. 

• Fjäril kär

tipsar också om god ventilation och ta bort dörren till klädkammaren och istället sätta upp en gardinstång och kanske sätta för ett draperi om ni vill kunna dra för och göra mörkt. 

Svar på tråden Klädkammare till barnrum - tipsa mig!