Nu vet jag hur man får fontänorgasm!
Har efter flera år av försök till fontänorgasm äntligen kommit på knepet :) är övertygad om att alla tjejer kan få! :) hur enkelt som helst när man väl bestämt sig.
Har efter flera år av försök till fontänorgasm äntligen kommit på knepet :) är övertygad om att alla tjejer kan få! :) hur enkelt som helst när man väl bestämt sig.
Ville du bara fira eller ville du dela med dig av hur också? Det finns redan för många av typen 'jag kan men jag tänker inte tala om för det var då så enkelt'
Berätta hur TS!!
Håller med dig.
Har blivit nersprutad av flera tjejer.
Självklart tänker jag dela med mig. Den upplevelsen önskar jag alla ;) jag brukar ha ganska svårt att komma genom penetration bara och det kan ta lite tid att komma genom att bara stimulera klitoris också (ursäkta alla skolsyster-termer). Hur som helst. Jag gav mig fasen på att nu ska jag squirta. Tog en vibrerande leksak. Stor och klumpig som tusan, men min favorit.
1. Vibrerade klitoris utan penetration tills jag var nära att komma.
2. Tog en skallad g-punktsstav och körde på ordentligt och ganska hårt på g - punkten. När man blir kissnödig så har man hittat rätt.
3. Vibrerade och körde med g-punktsstaven samtidigt som jag la upp benen mot magen. Brukar bara kunna komma när jag ligger helt lodrätt i sängen men eftersom det var så nära orgasm så la jag upp benen som sagt.
4. Precis innan orgasmen drog jag ut g-punktsstav men fortsatte vibrerandet. Precis här ska du krysta; exakt som när du föder barn (haha) men det är den bästa förklaringen jag har.
Jäklar vad det sprutade!!! Helt sjukt. Jag har alltså aldrig varit i närheten av fontänorgasm förut. Sen när min kille kom från jobbet så hade vi sex och när jag var på väg att komma så krystade jag utåt och sprutade ner hela hans mage ;)
Hoppas mina tips hjälper. Jag är helt hundra på att alla kan få fontänorgasm om man ger sig fan på att man ska ha en ;)
Jag tycker mest det låter kladdigt . Är det verkligen nåt att stå efter?? Låter mer som det handlar om prestation? Att visa att man kan.
Luktar säkert illa också, nej fy fan.
Luktar säkert illa också, nej fy fan.
Jag tycker mest det låter kladdigt . Är det verkligen nåt att stå efter?? Låter mer som det handlar om prestation? Att visa att man kan.
Helt luktfritt. Ser ut som vatten :) o blött blir det definitivt men det tycker jag är ganska läckert :)