• Penida

Fler som har problem med att skriva svar i trådar?

Jag skrev ett långt svar som jag postade i en tråd, när det var postat så såg det bara ut som jag citerat inlägget jag svarade flera gånger, mitt svar kom ej med. När jag skulle skriva ett nytt svar fick jag ett meddelande innan jag postade att jag måste skriva mer text.
    Fler än jag? Det var i en tråd där man kunde vara anonym men jag var det inte om det är av betydelse.

Avskyr CIO-metoder
  • Svar på tråden Fler som har problem med att skriva svar i trådar?
  • verklighetsförmedlingen

Kodningen på denna sidan är skrämmande daterad så det skulle förvåna mig ifall där inte finns fler som upplever att sidan är kul men lämnar mycket att önska.

• Penida
    verklighetsförmedlingen skrev 2015-05-22 20:13:15 följande:

Kodningen på denna sidan är skrämmande daterad så det skulle förvåna mig ifall där inte finns fler som upplever att sidan är kul men lämnar mycket att önska.

Ja, det är ju sant.
    Avskyr CIO-metoder
  • Forumvärd
    Penida skrev 2015-05-22 19:21:47 följande:
    Jag skrev ett långt svar som jag postade i en tråd, när det var postat så såg det bara ut som jag citerat inlägget jag svarade flera gånger, mitt svar kom ej med. När jag skulle skriva ett nytt svar fick jag ett meddelande innan jag postade att jag måste skriva mer text.
    Fler än jag? Det var i en tråd där man kunde vara anonym men jag var det inte om det är av betydelse.
    Hej hej!

Tack för att du hojtar till!

Hände detta via nya-, gamla- eller mobilsajten?

Ha det gott
    Charlotte

• Penida
    Forumvärd skrev 2015-05-25 12:29:26 följande:
    Hej hej!

Tack för att du hojtar till!

Hände detta via nya-, gamla- eller mobilsajten?

Ha det gott
    Charlotte
    Hej! Det var på nya familjeliv.
    Avskyr CIO-metoder
  • fluu

Inte riktigt samma, men ändå... Idag har jag haft problem med att svara i trådar. Jag är inloggad, men så fort jag citerade så försvann min avatar och mitt nick och det såg ut som om jag var utloggad trots att jag inte var det. Det gick inte att logga in för att svara. Nu funkar det igen dock.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Penida
    fluu skrev 2015-05-28 18:32:55 följande:

Inte riktigt samma, men ändå... Idag har jag haft problem med att svara i trådar. Jag är inloggad, men så fort jag citerade så försvann min avatar och mitt nick och det såg ut som om jag var utloggad trots att jag inte var det. Det gick inte att logga in för att svara. Nu funkar det igen dock.

Den har jag haft också. Känns som det har varit skitmycket krångel här den senaste tiden.

Avskyr CIO-metoder
  • Penida

Ibland fungerar det men ibland  inte alls, klickar jag för att jag citera något så åker jag direkt upp till TS istället för att stanna där väldigt ofta och kikar jag på rutan där jag ska skriva ser det ut som jag inte citerat något. Skulle jag däremot skicka iväg det syns det att jag har citerat men inte när jag skriver. Störande.

Avskyr CIO-metoder
  • Penida

Nu lyckades jag istället citera men när jag gav en tumme upp åkte jag rakt upp till inlägget i TS och den där tummen var borta. Nån mer? Tycker det är så jäkla tröttsamt med alla dessa "nya" problem och funderar på att gå över till gamla sidan igen, någon som upplever några konstigheter där?

Avskyr CIO-metoder
  • Anton Chigurh
    Penida skrev 2015-05-28 18:53:30 följande:
    Nu lyckades jag istället citera men när jag gav en tumme upp åkte jag rakt upp till inlägget i TS och den där tummen var borta. Nån mer? Tycker det är så jäkla tröttsamt med alla dessa "nya" problem och funderar på att gå över till gamla sidan igen, någon som upplever några konstigheter där?
    Jag drabbas av samma, på gamla sajten då, och det händer lite märkliga grejer när FL gör serverbyte, enligt vår förtjusande Fru Forumvärden, så det är bara å hålla ut en stund. Det blir fixar sig efter några timmar. Typ.

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Xenia

Jag tycker det är jättejobbigt framför allt att läsa här. Det tar en evighet att vända sida, det kommer fram en fråga om jag vill vänta el inte. 

Så fort jag loggar in så visas "Händelser", om nån skrivit i trådar jag skrivit i. Men det tar en evig tid innan jag kommer in på en tråd. Vill ju läsa vad som skrivits efter mitt inlägg men hittar inte ens mitt inlägg. (Önskar det fanns nån funktion "Visa alla dina inlägg".) Sen klickar jag på "markera händelserna ovan som lästa". Då står det en nolla, men rutan blir jag inte av med! Hur stänger jag av den?

Problemen kan ju delvis bero på min långsamma dator. Men jag har inte haft lika stora problem på andra sajter. Är det alla färgglad reklam som min gamla dator inte klarar av.

• MissMf

jag kan inte svara på trådar i iPhone appen. Sen tycker jag att det är störande att trådstarten har börjat visas även högst upp på varje sida. Så den står 2 ggr efter varandra.

• Forumvärd

Tack alla och tack för ny info om saker ni har problem med.
    Jag ber teknik kika på det!

Ha det gott
    Charlotte

Svar på tråden Fler som har problem med att skriva svar i trådar?