• Izzabela94

Svullen och Putig mage, haft mens..gravid?!

Hejsan! Blev precis medlem för att jag ville ha svar på en fråga.. Jag har sedan en månad tillbaka fått en svullen och putig mage. Har tagit neovletta 28 i 6 månader och gick upp 10 kilo, antagligen för att jag blev så sötsugen under dessa månader. Men jag slutade med p-piller på grund av att jag fick eksem och min humör gick uppochner. Iallafall så började jag och min sambo använda kondom istället. Min mens slutade för 1 och en halv vecka sedan, men jag känner mig så konstig. Haft huvudvärk, ont i magen, diarré under 2 veckor. Är det tidigt graviditetstecken? Har köpt test idag...vill testa så fort som möjligt för jag är verkligen orolig. Vill inte bli gravid innan bröllopet!

• Svar på tråden Svullen och Putig mage, haft mens..gravid?!
  • Jag är bara jag

Med tanke på kondomen och att du haft mens tror jag inte du är gravid. Det där är inga typiska symptom heller. Men enda sättet att veta är att testa.

• Izzabela94
    Jag är bara jag skrev 2015-05-22 19:44:53 följande:

Med tanke på kondomen och att du haft mens tror jag inte du är gravid. Det där är inga typiska symptom heller. Men enda sättet att veta är att testa.

Ingen aning, min mage har aldrig varit sådär svullen så vart därför jag blev orolig. Har även hört att man får mens även om man är gravid. Men ska testa mig imorgon
  • Anonym (Äl?)

Låter som det kan vara ägglossning är på g, jag får väldigt svullen mage då också, även mellan äl och mens då jag har pms är jag svullen.

Svar på tråden Svullen och Putig mage, haft mens..gravid?!