• eliiinx88

hjälp att tyda ägglossningstest

Hej! Jag är ny på detta med ägglossningstester så jag känner mig helt vilsen. fick ett MA i vecka 14 som började den 4 april. Fostret var i vecka 9. Hade kraftiga blödningar och på efterkollen en vecka efter var nästan allt ute, fick cytotec för att driva ut resten. En vecka efter detta tog jag ett negativt graviditetstest. Jag fick min mens 6 maj. Skulle ha ägglossning någon gång denna veckan (har oregelbunden mens) och har nu tagit tester för att jag vill så gärna bli gravid igen! Men de var inte helt lätta att tyda. kan någon tyda dessa? :-S testerna som är tagna samma dag är morgon och kväll.

• Svar på tråden hjälp att tyda ägglossningstest
  • eliiinx88

så här ser det ut

Jag tycker ju de är ungefär lite starka allihop de senaste.

• ElinOchMarcus
    eliiinx88 skrev 2015-05-23 10:00:14 följande:

så här ser det ut

Jag tycker ju de är ungefär lite starka allihop de senaste.

Hej inget ser tyvärr positivt ut.. Jag har också oregelbunden mens och har haft problem att hitta min äl i 17 månader nu. Började äta bidrottninggele för det sägs ge regelbunden mens och kolla mitt äl test från idag visst ser det ut att snart vara positivt ?:)
  • eliiinx88
    oj 17 månader var länge, jag har aldrig haft problem med att känna av när jag har äl dock då jag alltid fått magsmärtor och älflytning då. vi har prickat in de dagarna och blivit gravida i samband med de dagarna 2 gånger (1 barn sedan innan) men efter missfallet är kroppen ur balans, har alla möjliga symtom varje dag :/ 

Är 
    beredd att hålla med dig med testerna för idag fick jag klara besked ;) detta måste ju vara positivt!?
    jag är ju osäker men tyckte nog att ditt såg positivt ut!?

spännande å se imorgon på nytt test hur det ser ut! det negativa idag är att sambon är i Norge på jobb idag och kommer inte hem förrän imorgon kväll, men vi kanske har en liten chans ändå, får hoppas att ägget släpper sent ;)

• eliiinx88

eller vilket streck är kontrollstreck och vilket är teststrecket på din sticka?

Svar på tråden hjälp att tyda ägglossningstest