• en ledsen pappa

Saknar mina barn så mycket

Jag har gjort en dum sak jag var otrogen min dåvarande sambo kom på mig, vi separerade. I början hade vi barnen växelvis senare kom jag att ha mina killar torsdag till måndag då jag jobbar mycket oregelbundet. Jag älskar mina killar över allt på jorden ser till att dom har allt dom behöver o lite till, försöker göra saker ihop med dom. Till saken hör att jag nu bor ihop med kvinnan jag var otrogen i det huset jag bodde med mitt ex i. Mitt ex har knappt velat prata med mig sen vi separerade jag kan förstå det, jag har bett om ursäkt o velat sätta mig ner o prata men hon vill inte. För ett år sen ringde sociale o sa att mitt ex var på skyddad ort, jag förstod ingenting, fick gå på samtal. Mitt ex hade anmält mig för misshandel av min ena pojk. Som var helt bisarrt skulle aldrig skada mina barn. Polisutredning LAS ner efter nån vecka. Eftet detta har mitt ex vittnat om att jag är typ världens sämsta pappa har slagit henne o barnen under tiden vi varit tillsammans, har aldrig slagit mina barn.lr henne Heller för dem delen. Har inte varit världens bästa partner men det har inte hon Heller. Trots detta så startade sociale en utredning, jag har inte haft mina barn på snart 10 månader träffar dom två timmar i en lägenhet varannan vecka. Har hållit mig lugn o gjort som mon advokat sagt till mig.familjerätten har gjort kom fram till att det inte funns några bevis för att det nånsin har hänt såna saker som mitt ex påstår men att hon upplevwr det så. Men att barnen nu fungerar i skolan. O inte vill riva upp dom från den boendesituationen dom har nu. Rättegång om barnens boende nu i veckan. Jag känner mig så jävla ensam så ledsen saknar mina barn så det gör ont i hjärtat saknas en bit av mig själv.förstår inte att det får gå till så här. Jag förstår att hon är förbannad men hur kan man ta barnen från sin pappa. När vi var ihop sa hon alltid att jag var en bra pappa. Känner att barnen kommer längre o längre bort. Detta färgar hela mitt liv o mitt nuvarande förhållande. En ledsen oappa

Svar på tråden Saknar mina barn så mycket