Kattnamn !!!
Tänkte starta en ny tråd om katter.
Vad heter era katter och varför heter dom det ? Vår kattunge kommer på söndag och vi har inte en aning om vad han ska heta. Finns det nån som har ett tips ?
Tänkte starta en ny tråd om katter.
Vad heter era katter och varför heter dom det ? Vår kattunge kommer på söndag och vi har inte en aning om vad han ska heta. Finns det nån som har ett tips ?
vår katt heter cajsa. tycker det är gulligt och jag har hört att det är bra om det är s i namnet för katter lättare uppfattar sittt namn då...
Jag har haft en katt som hette Gissa
Min katt heter Fisen Hon heter så för att hon ser så fis förnäm ut. ;) (och findus av killens brors söner) Av första ägaren hete hon Sotmos. Förra katten hette Kurre-Oden. Kurre för att han kurrade hela tiden och Oden för att hans syskon fick namnen Freja och Loke.
några namn tips: Ja ta några av dom som står ovan.... 
Våra två buspojkar heter Bill och Bull. Dom fick namnet för att dom är bröder och ja ville ha nåt liknande. Men först tänkte jag att det var elakt att döpa dom till de. Men nu gillar ja namnet.
Har haft en kattfröken vid namn Funny med, det namnet fick hon busade och hade sig =)
Vi har en siames som heter Stetson Tigger Blues.
Stetson efter färgen pa hans päls som sag ut som en Stetsonhatt...Tigger döpte en vän honom till för att han var sa hoppig och Blues efter hans bla ögon.
Katt nummer 2: Spencer X....Spencer bara för att han sag ut som en Spencer och X för att det var en gatukatt utan mamma eller pappa (X här i Frankrikebetyder att man inte vet vem som är föräldrarna)
Min förra katt hette Moses men kallades för Mosse. Var döpt av upphittarens dotter.
Min nuvarande katt heter Sten eftersom han är hittad i Steninge och är grå till färgen
Områdets katter heter: Sissela, Maximus (Max), Skutt, Pippi, Jansson - bakgrund okänd
Kattnamn kan du annars hitta på Agrias hemsida: www.agria.se
Klicka dig vidare till katt och sedan kattnamn i högermenyn
Lycka till med nya katterna!
vi har även haft en Misse, en Ceasar, en Simson och en Winston
Mina katter heter Franze,Murre,Viola och Moses!
Min katt heter Alf, tycker om lite fula namn på katter! Hade tidigare en Kurtleo också.
Mina katter (bröder) hette Nasse o Frasse.
Andra katter i familjen ; Laila, Murre; Tisse;Buster;Tiger;Humlan;alfons;Neptun;Guiness;Hugo; Cheerise