MVC i Karlstad?
Ska skriva in mig på MVC. Hör egentligen till Gripen men har hört att de har så lite mammaträffar. Stämmer det, nån som vet? Nån som har bra erfarenhet av någon MVC i Karlstad?
Ska skriva in mig på MVC. Hör egentligen till Gripen men har hört att de har så lite mammaträffar. Stämmer det, nån som vet? Nån som har bra erfarenhet av någon MVC i Karlstad?
Jag rekommenderar inte gripens mvc, jag går där själv men ska försöka byta snart. Har inget förtroende alls för barnmorskorna jag träffat där. Dem är slappa och tar en inte alls på allvar. Har gått med kraftiga förverkar i två veckor, fick till svar utav dem att det var foglossning, åkte in till slut och fick veta att min livmoder är påverkad. Listan kan göras ganska lång då jag haft en jobbig graviditet hittills. Har däremot hört att åttkantens mvc är bra :)
Usch vad tråkigt! Är ju hemskt om de inte lyssnar på sådana saker! Ska kolla upp åttkanten, tack!
Kan verkligen rekommendera åttkantens mvc, har gått där själv. Kommer alltid fram på telefon/de ringer upp omgående. Träffade alltid samma bm och hade stort förtroende för henne. Fick kontakt med doktor omgående vid behov. Deras föräldragrupp gick jag inte på men de jag pratat med är jättenöjda. Har inte hört mycket bra om gripen tyvärr