• Utbrytarkonst

    Söker vänner i Skåne

    Hej! Vi är ett par på 28 och 23 år som söker nya bekantskaper runt om i Skåne. Vi bor i Hässleholm men befinner oss ganska ofta u Kristianstad samt Lund/Malmö, även Helsingborg då en av oss jobbar där. Vi har två barn, en son på tre år och en dotter som är fyra månader. Vi har flyttat hit från Norrbotten för ca ett år sedan och känner därför ingen här. Vi önskar lära känna någon/några som man kan umgås med. Våra intressen är konst, litteratur, musik, film, osv. Det är en fördel om ni har liknande intressen men det är inget krav. Helst ska ni ha barn så man kan anordna lekträffar m.m.

    Är det någon här som känner igen sig och också skulle vilja lära känna lite nytt folk så skriv gärna, det vore jättetrevligt.

    Och som sagt ni behöver inte ha samma intressen utan det kan ju hända att man klickar oavsett. :)

  • Svar på tråden Söker vänner i Skåne
  • rockmorsan

    Hej. Provar att svara sådär 3 år efter tråden startades. :) Vi är ett par som bor utanför Helsingborg, båda skåningar från grunden. Vi gillar musik, böcker o att va ute i naturen. Det brukar också va uppskattat att gå ut o äta eller nåt liknande. Jag som skriver är tjejen på 36 o min sambo, killen, är 40. Jag har flyttat hit till min pojkvän o hans son som är 14. Vi har inte så många runt omkring oss att umgås med så det skulle va kul o lära känna nytt folk. :) 

Svar på tråden Söker vänner i Skåne