• Cowgirl

    Friskförklarad men ledsen

    Sådärja, missfall nr 4 kan läggas till handlingarna. Nyss friskförklarad och blev därefter jätteledsen, det borde ju ha känts bra?! Jag tror att det var för att det blev så tydligt att det är mindre bra odds för oss när jag drog vår historia för ytterligare en läkare. Nu försöker jag få klarhet i hur länge man ska vänta innan nytt försök men ingen verkar veta säkert.


    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Så gör något!
  • Svar på tråden Friskförklarad men ledsen
  • Pimpinellan

    Fick du verkligen inga förslag på mediciner att ta nästa graviditet? Flera missfall beror oftast på fel hos kvinnan som kan avhjälpas med medicin. Vänta behöver ni väl inte direkt,sällan man blir gravid på studs igen dessutom.

  • Cowgirl

    Tack för svar! Det har tagits diverse prover och allt har sett bra ut, därför finns det inget att medicinera mot... Väntar fortfarande på svar avseende kromosomodling, om det är något fel där så lär det ju inte gå att behandla heller...

    Bra att allt är bra, men frustrerande att det inte funkar då!


    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Så gör något!
  • Pimpinellan

    Det finns mediciner som kan hjälpa ändå,det är bara det att här är de restriktiva med att föreskriva dem. De skadar ytterst sällan så jag förstår inte varför däremot! Vad var ditt TSH? Ska ligga under 2,helst under 1. Så inget alls tyckte de? Uselt!

Svar på tråden Friskförklarad men ledsen