• Anonym (Tjej som undrar)

Frågor om prostataorgasm för killar som fått det!

Jag har några frågor:

1. Är det skönare än vanlig orgasm?
    2. Kan man få båda samtidigt som tjejer kan få med klitoris/vaginalorgasm?
    3. Är det ännu bättre då?
    4. Hur tycker ni att man stimulerar prostatan bäst?

Känner att jag vill hjälpa min kille med detta eftersom han tycker att hans vanliga orgasmer är så svaga.

Andra tips om hur man kan få starkare orgasm mottages också tacksamt Solig

• Svar på tråden Frågor om prostataorgasm för killar som fått det!
  • Flunken

Har lyckats med det några gånger men känner den inte så stark. Kanske att den pågår längre men inget för mig...

Den skönaste orgasmen för mig är när man blir ordentligt avsugen! (På riktigt alltså med en kvinna eller en dammsugare som verkligen suger ur och tömmer mig i spasmiska ryckiga orgasmer)

Det varar längre och känslan att bli "tömd" är oslagbar!

Prova att massera pungkulorna med ena handen när du suger och runkar honom!

Sen när orgasmen kommer så mjölkar eller drar i pungen så blir det extra skönt!

• Anonym (What)
    Flunken skrev 2015-06-02 19:18:04 följande:

Har lyckats med det några gånger men känner den inte så stark. Kanske att den pågår längre men inget för mig...

Den skönaste orgasmen för mig är när man blir ordentligt avsugen! (På riktigt alltså med en kvinna eller en dammsugare som verkligen suger ur och tömmer mig i spasmiska ryckiga orgasmer)

Helt med på vad du säger men... dammsugare?!
    Flunken skrev 2015-06-02 19:18:04 följande:

Jag har provat att suga honom men han har rätt svårt att komma så det funkar inte så bra, det blir inte tillräcklig stimulans på något sätt. Det som funkar är ganska hårt sex eller avrunkning.

Hur gör man när man mjölkar pungen? Kan man göra det samtidigt som man har sex eller runkar av? Jag brukar massera pungen medans men märkte senast att han verkade gilla när jag tryckte liksom bakom den, där sitter väl prostatan? Solig
  • Flunken

Ja du greppar liksom kulorna i näven och låter pungen att dras ut... Eller mjölkar den med olja..

Ha gärna ett finger i anus och massera prostatan

Du menar kanske "the million dollar spot"?

Det kan du googla på så hittar du rätt!

Jag gillar inte det så värst dock.

Får han komma i dig vid oralsex?

Annars är det så att det låser sig pga av att inte få komma vid avsugning.

Så är det tyvärr för mig så jag kan aldrig bli upphetsad utan det är bara förspel.

Jag hade älskat om han kommit i min mun vid oralsex så det är inget sånt (har bett honom spruta mig i ansiktet också, jag älskar verkligen sperma och att få det i/på mig och det vet han). Han har helt enkelt svårt att komma. Det tog flera tillfällen av sex innan han kom första gången med mig. Nu gör han det i princip alltid men det tar tid och kräver väldigt hård stimulans och så hårt kan jag inte suga. Kan knappt göra det med handen. Har lyckats ibland men blir otroligt trött i handen av det. Sex är det som funkar bäst men jag vill ju att han ska komma riktigt hårt, vilket han inte gör. Han tycker ju att det är skönt men det är inte så där jätteotroligt skönt som det är för mig när jag kommer eller som det varit för killar jag haft sex med innan.

Funkar finger i anus bättre än att massera mellangården (bakom pungen)? Hur långt in ska man sticka det då och åt vilket håll ska man rikta fingret? Eller ska man typ sticka det in/ut? Har inte så mycket koll...

Han har jättelätt att bli hård och kan bli det nästan direkt efter att han kommit, och det kommer ut mycket så det är liksom inte problemet utan det är känslan i orgasmen.

• Ben66

Ett finger i rumpan är att föredra om du ska massera prostatan.
    Använd glidmedel och tryck/massera upp mot hans kuk, fråga honom när det känns som han är lite kissnödig eller om det ilar lite i pungen. Då har du hittat rätt.
    Om du suger/runkar medans du använder ett finger så kanske han får en superskön orgasm. Han kanske tycker att det är obehagligt eller inte känner något över huvud taget. Ni får testa er fram Glad

Skickar med en bild så du får ett hum om hur det ser ut i din karl.
    Prostatan är den mörka delen i bilden.

• Ben66

En variant för att få en hård orgasm som man är att använda en massagestav på ollonet....en leksak som inte bara kan användas av kvinnor.
    Du kan ju också använda en liten massagestav i hans rumpa i stället för ditt finger.

• Anonym (rude boy)

Om ni skaffar en rude boy, (ca 500 så kan du runka/suga honom samtidigt som hans prostata får stimulans både där inne och på utsidan. Mycket nöje!

• carlf

Ja
     tror det behövs lite beröring av kuken i form av runka eller suga av den samtidigt som ett finger pullar mot prostatan. 
     det blir mycket intensivare än vanlig orgasm, mindre tryck i satsen, nästan bara rinner ut men kommer mycket. tror inte man kan få vanlig orgasm samtidigt. 

• Anonym (rude boy)
    Anonym (Tjej som undrar) skrev 2015-06-02 19:57:33 följande:

Jag hade älskat om han kommit i min mun vid oralsex så det är inget sånt (har bett honom spruta mig i ansiktet också, jag älskar verkligen sperma och att få det i/på mig och det vet han). Han har helt enkelt svårt att komma. Det tog flera tillfällen av sex innan han kom första gången med mig. Nu gör han det i princip alltid men det tar tid och kräver väldigt hård stimulans och så hårt kan jag inte suga. Kan knappt göra det med handen. Har lyckats ibland men blir otroligt trött i handen av det. Sex är det som funkar bäst men jag vill ju att han ska komma riktigt hårt, vilket han inte gör. Han tycker ju att det är skönt men det är inte så där jätteotroligt skönt som det är för mig när jag kommer eller som det varit för killar jag haft sex med innan.

Funkar finger i anus bättre än att massera mellangården (bakom pungen)? Hur långt in ska man sticka det då och åt vilket håll ska man rikta fingret? Eller ska man typ sticka det in/ut? Har inte så mycket koll...

Han har jättelätt att bli hård och kan bli det nästan direkt efter att han kommit, och det kommer ut mycket så det är liksom inte problemet utan det är känslan i orgasmen.

Ni kan ju alltid kolla in lite mysiga klipp. Tror det brukar stå milking..
  • Anonym (Ej prövat)

Om din kille får svaga orgasmer annars, kan det säkert vara ett sätt att öka njutningen att försöka ge honom prostataorgasm. Bra att du vill testa. Jag har inte prövat själv, men vad jag förstår tycker många att stimulans av prostata ger mycket skönare orgasmer. Antingen så att den förstärker den vanliga orgasmen eller så att den ger en helt egen prostataorgasm. Det bästa sättet att stimulera prostata är väl att gå in med ett finger eller att använda någon form av hjälpmedel. 

• Anonym (Ibland)
    Anonym (Tjej som undrar) skrev 2015-06-02 19:10:14 följande:

Jag har några frågor:

1. Är det skönare än vanlig orgasm?
    2. Kan man få båda samtidigt som tjejer kan få med klitoris/vaginalorgasm?
    3. Är det ännu bättre då?
    4. Hur tycker ni att man stimulerar prostatan bäst?

Känner att jag vill hjälpa min kille med detta eftersom han tycker att hans vanliga orgasmer är så svaga.

Andra tips om hur man kan få starkare orgasm mottages också tacksamt Solig

1. I stort sett ja, men då måste man ha tålamod och stimulera prostatan ganska länge, helst inifrån. Sen kan man börja runka långsamt efter ett tag. Orgasmen byggs upp och kan bli väldigt stark och lång på det sättet. Masserade mig faktiskt senast idag och för min del så blir orgasmen bättre ju längre man håller på.
    2. Jag har aldrig fått orgasm endast av prostatastimulering, jag behöver runka också. Men det innebär inte att orgasmen blir skönare än utan prostatamassagen,  Flört
    3. -
    4. Jag har bara gjort det på egen hand och då är min prostatastav bäst, kommer inte åt annars utan vrider nästan handen ur led. Däremot kan jag föreställa mig att ett finger skulle förhöja njutningen ännu mer, så pröva det.
  • Ben66
    Anonym (Ibland) skrev 2015-06-03 20:09:17 följande:
    1. I stort sett ja, men då måste man ha tålamod och stimulera prostatan ganska länge, helst inifrån. Sen kan man börja runka långsamt efter ett tag. Orgasmen byggs upp och kan bli väldigt stark och lång på det sättet. Masserade mig faktiskt senast idag och för min del så blir orgasmen bättre ju längre man håller på.
    2. Jag har aldrig fått orgasm endast av prostatastimulering, jag behöver runka också. Men det innebär inte att orgasmen blir skönare än utan prostatamassagen,  Flört
    3. -
    4. Jag har bara gjort det på egen hand och då är min prostatastav bäst, kommer inte åt annars utan vrider nästan handen ur led. Däremot kan jag föreställa mig att ett finger skulle förhöja njutningen ännu mer, så pröva det.
    Gillar...som det heter på FB Flört
    Själv så måste jag ta det väldigt lugnt och försiktigt när jag för in en massagestav.
    Så TS, ta det lugnt och använd mycket glidmedel, för det kan göra lite ont ringmuskeln om du kör på för hårt.
  • blixtmannen

Jag tycker det är skönt med prostata stimulering. Har en gång lyckats med att få utlösning av att bara massera prostatan men då rann det bara ut lite sperma. Skönast är att massera prostatan och kuken samtidigt och området mellan pungen och anus

Svar på tråden Frågor om prostataorgasm för killar som fått det!